اخبار داغ

توهین های ادامه دار ترامپ به کلینتون

توهین های ادامه دار ترامپ به کلینتون
هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات در آمریکا همراه با "تیم کین" شریک انتخاباتی اش در رقابت با جمهوری خواهان برای احراز مقام ریاست جمهوری ایالات متحده فعالیت انتخاباتی مشترک خود را از ایالت فلوریدا آغاز کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات در آمریکا همراه با "تیم کین" شریک انتخاباتی اش در رقابت با جمهوری خواهان برای احراز مقام ریاست جمهوری ایالات متحده فعالیت انتخاباتی مشترک خود را از ایالت فلوریدا آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هیل,

 

,

در همین حال کمیته مقررات کنوانسیون حزب دموکرات، پیشنهاد "برنی ساندرز" رقیب پیشین خانم کلینتون برای حذف و یا کاهش نفوذ ابرنمایندگان در کنوانسیون این حزب را رد کرد.

,

 

,

گفتنی است که ابرنماینده، نماینده ایست که به هیچ یک از رقبای انتخاباتی دموکرات ها متعهد نمی باشد و اختیار دارد که از هر نامزدی در کنوانسیون حمایت کند.

,

 

,

به گزارش شبکه صدای آمریکا، خانم کلینتون در جمع هواداران خود در شهر میامی ضمن معرفی آقای "کین" گفت: برخلاف دیدگاه تاریک و نومیدانه دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان و مایک پنس نامزد معاونت وی، با خوشبینی به آینده آمریکا می نگرد.

, صدای آمریکا,

 

,

کلینتون با اشاره به طرح ترامپ برای ساختن دیوار در مرز با مکزیک گفت: او و زوج انتخاباتی اش دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهند؛ ساختن پل نه دیوار.

,

 

,

گفتنی است که دونالد ترامپ در توییت خود به سخنان زوج انتهاباتی دموکرات ها با لحن همیشگی واکنش نشان داد و نوشت: الان هیلاری متقلب و تیم کین را با هم دیدم. داعش و دشمنان ما خوشحالی می کنند. به نظرم اینها برازنده مقام ریاست جمهوری نیستند.

, الان هیلاری متقلب و تیم کین را با هم دیدم, هیل]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه