اخبار داغ

عضو هیئت مدیره اتحادیه بنکداران مواد غذایی در گفت وگو با دانا:

سخنان معاون وزیر کشاورزی درست نیست/واردات و توزیع شکر دست دولت است/بنکداران هیچ دخل و تصرفی در این موضوع ندارند

سخنان معاون وزیر کشاورزی درست نیست/واردات و توزیع شکر دست دولت است/بنکداران هیچ دخل و تصرفی در این موضوع ندارند
قاسمعلی حسنی، در واکنش به اظهارات روز گذشته معاون بازرگانی وزارت کشاورزی که گفته بود افزایش قیمت شکر به دلیل وجود احتکار در بازار است و در بازار شکر با مازاد عرضه رو برو هستیم گفت: اینکه ایشان می گویند در بازار با مازاد عرضه شکر مواجه هستیم و عده ای دلال شکر ها را در انبار هایشان احتکار کرده اند به جرات می توان گفت که این اظهار نظر وی کذب محض است.
[

قاسمعلی حسنی، عضو هیئت مدیره اتحادیه بنکداران مواد غذایی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در واکنش به اظهارات روز گذشته معاون بازرگانی وزارت کشاورزی که گفته بود افزایش قیمت شکر به دلیل وجود احتکار در بازار است و در بازار شکر با مازاد عرضه رو برو هستیم گفت: اینکه ایشان می گویند در بازار با مازاد عرضه شکر مواجه هستیم و عده ای دلال شکر ها را در انبار هایشان احتکار کرده اند به جرات می توان گفت که این اظهار نظر وی کذب محض است و چنین چیزی در بازار شکر وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر با کمبود عرضه و مازاد تقاضا در بازار شکر مواجه هستیم، اظهار داشت: هم اکنون در بازار شکر با مشکل کمبود عرضه و مازاد تقاضا روبرو هستیم که یکی از دلایل عمده افزایش قیمت شکر در بازار همین مشکل است؛ اینکه آقایان می گویند در بازار شکر مازاد عرضه وجود دارد پس دلیل افزایش قیمت شکر در بازار چیست؟ آیا در شرایطی که بازار با مازاد عرضه مواجه است قیمت ها افزایش پیدا می کند و یا اینکه کاهش می یابد؟ این قبیل اظهار نظرها از سوی مسئولین دولتی غیر کارشناسانه است.

,

 

,

عضو هیئت مدیره اتحادیه بنکداران مواد غذایی در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی مردم باید منتظر کاهش قیمت شکر در کشور باشند، عنوان کرد: واردات و توزیع شکر و سایر مواد غذایی در دست نهاد های دولتی و دولت است، بنابراین به طبع این موضوع افزایش یا کاهش قیمت شکر و سایر اقلام مواد غذایی هم در اختیار دولت است و بنکداران هیچگونه دخل و تصرفی در این موضوع ندارند؛ با توجه به این که دولتی ها می گویند در بازار شکر با مازاد عرضه مواجه هستیم آن ها را اگر روانه بازار کنند ظرف یک یا دو روز قیمت های موجود شکسته شده و قیمت شکر کاهش می یابد.

,

 

,

حسنی همچنین در بخش دیگری از اظهارات خود با با اعلام اینکه در بخش حبوبات در آینده ای نزدیک کاهش قیمت خواهیم داشت، افزود: با توجه به اینکه در روزهای آینده برنج ایرانی و حبوبات داخلی وارد بازار کشور می شوند، امید بر این است که در این بخش از کالا های مورد نیاز مردم با کاهش قیمت روبرو شویم؛ درباره کاهش قیمت در بخش های دیگر مواد غذایی بحثی هنوز مطرح نشده است.

,

 

,

انتهای پیام/ت

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه