اخبار داغ

حجت الاسلام ذوالنور عنوان کرد:

روز به روز به لشکر بیکاران افزوده می شود/ قرارداد FATF یعنی نفوذ در اطلاعات ایرانیان

روز به روز به لشکر بیکاران افزوده می شود/ قرارداد FATF یعنی نفوذ در اطلاعات ایرانیان
منتخب مردم قم در دهمین دوره مجلس گفت: با انعقاد قرارداد FATF دست بیگانه به مخزن افراد و اطلاعات شخصی مردم وارد شود و دیگر هیچ امنتی در کشور باقی نخواهد ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور در خصوص اظهارات دولت پیرامون کاهش بیکاری اظهار داشت: روحانی در مراسم ضیافت مقام معظم رهبری گزارش داد که در مدت ریاست جمهوری خود دو میلیون و چهارصد هزار شغل ایجاد کرده است که این آمار در جامعه به چشم نمی خورد.

وی با تاکید بر اینکه آمار داده شده مطمئنا از یکسری اجزا تشکیل شده است افزود: متاسفانه کارخانجات ما هرروز یکی پس از دیگری در حال ورشکستگی هستند و لشکر بیکاران نیز در حال افزایش است که البته بنا به اظهارات دولت باید گفت اگر تعطیل شدن کارخانجات شغل محسوب می شود پس همین آماری که روحانی اعلام کرده صحیح بوده و به احتمال قوی بیش از این آمار نیز شغل ایجاد شده است.

منتخب مردم قم در دهمین دوره مجلس وضعیت اشتغال در کشور و اوضاع بیکاری را در مدت این سه سال وخیم اعلام کرد و گفت: زمانی مردم این آمار را قبول می کنند که یک نفر از خانواده ای با دو تا سه بیکار شاغل شود و این درحالیست که متاسفانه نارضایتی در معیشت مردم بسیار مشهود است.

وی در پاسخ به اینکه آیا رویه قراردادFATF در مجلس شورای اسلامی انجام می شود یا خیر، تصریح کرد: طبق نامه ای که توسط نمایندگان به جهت مخالفت با این قرارداد به امضا رسید، باید در برابر این قرارداد ایستاد چراکه این کار همه افراد جمعیتی ما را در ابعادی همچون اشتغال، بیکاری، درآمد، مستاجر بودن و دیگر موارد در اختیار دشمن قرار می دهد.

حجت الاسلام ذوالنور در پایان گفت: اگر دست بیگانه به مخزن افراد و اطلاعات شخصی مردم وارد شود دیگر هیچ امنتی در کشور باقی نخواهد ماند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه