اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج عشایری کشور:

هر سیاه چادر عشایری کارگاه اشتغالزایی است/رفع‌ محرومیت عشایر نیازمند اقدام جهادی است

هر سیاه چادر عشایری کارگاه اشتغالزایی است/رفع‌ محرومیت عشایر نیازمند اقدام جهادی است
رئیس سازمان بسیج عشایر با تاکید بر اینکه هر سیاه چادر عشایری نقش کارگاه اشتغال زایی، پایگاه تولیدی، فرهنگی، مذهبی و اجتماعی را دارد، افزود: عدم توجه به عشایر باعث حاشیه نشینی و آسیب جدی در اطراف شهرها خواهد شد و نباید از این قشر مولد غافل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بسیج عشایر؛ نشست هماهنگی کانون ملی و کمیته های بسیج تخصصی امور عشایر کشور با حضور مسئول سازمان امور عشایر کشور، مسئول سازمان بسیج عشایری کشور، فرمانده مرکز مقاومت بسیج جهاد کشاورزی و فرماندهان رده های مقاومت سازمان امور عشایر کشور در سازمان امور عشایری کشور برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بسیج عشایر,

در این نشست، پاشا محمدی، مسئول سازمان بسیج عشایری کشور با اشاره به شعار سال به نام "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل"، توجه ویژه به قشر عشایر و برطرف نمودن مشکلات این قشر زحمتکش شد را خواستار شد.

,

وی با تاکید بر اینکه هر سیاه چادر عشایری نقش کارگاه اشتغال زایی، پایگاه تولیدی، فرهنگی، مذهبی و اجتماعی را دارد، افزود: عدم توجه به عشایر باعث حاشیه نشینی و آسیب جدی در اطراف شهرها خواهد شد و نباید از این قشر مولد غافل شد.

,

مسئول سازمان بسیج عشایری کشور تصریح کرد: با جلساتی که با سازمان اموری عشایری، دامپزشکی، منابع طبیعی انجام شده است و با توجه به برنامه ها و مناسبتهایی که در آینده برگزار می شود بتوان از این ظرفیت در جهت آموزش به عشایر بهره برد.

,

وی با اشاره به فعال شدن شورای عالی عشایری کشور و استانها و مبنا قرار دادن آیین نامه ساماندهی عشایر، بر ارائه خدمات وزارتخانه ها و سازمانها در حوزه های بهداشت و درمان، علمی و آموزشی، سوادآموزی، راه و ترابری و ایلراهها، مراتع، اصلاح نژاد دام و ... تاکید کرد.

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مسئولین می بایست در جهت توسعه، تقویت و احیای عرصه های تولیدی و همچنین رفع محرومیت زدایی در مناطق عشایری و با توجه به شعار سال، گام جهادی بردارند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه