اخبار داغ

عضو هیئت تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد به دانا خبر داد

عدم همکاری دانشگاه آزاد با هیئت تفحص در حوزه هیئت امنا/احتمال قرائت گزارش نهایی طی هفته‌های آتی

عدم همکاری دانشگاه آزاد با هیئت تفحص در حوزه هیئت امنا/احتمال قرائت گزارش نهایی طی هفته‌های آتی
دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: گزارش نهایی مربوط به تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در حال انجام مراحل پایانی است و امیدواریم که در هفته های آینده در مجلس قرائت شود.
[

قاسم جعفری دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو باخبرنگار پارلمانی شبکه اطلاع رسانی دانا، در خصوص آخرین جزئیات تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اظهار داشت: گزارش نهایی مربوط به تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در حال انجام مراحل پایانی است و امیدواریم که در هفته های آینده در مجلس قرائت شود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی افزود: ما مشکل خاصی در روند انجام این تحقیق و تفحص نداریم ولی همکاری مناسبی از سوی مسئولان دانشگاه آزاد وجود ندارد.

,

جعفری ادامه داد: در جلسه یکشنبه هفته گذشته کمیسیون، بنده به رئیس دانشگاه آزاد گفتم که با توجه به اینکه هیئت تحقیق و تفحص نامه رسمی هم در زمان آقای دانشجو و هم در زمان آقای میرزاده داده، همچنان اجازه رفتن به حوزه هیئت امنا داده نشده و این با قانون مغایر است.

,

این عضو هیئت تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد:‌ قانون کلی است ودر هیچ جای قانون نیامده که در دانشگاه آزاد به غیر از قسمتی خاص مابقی حوزه ها را بررسی کند؛ بلکه اجازه تحقیق و تفحص از تمامی حوزه ها به موجب قانون داده شده است.

,

وی همچنین در خصوص همکاری مسئولان دانشگاه آزاد در روند تحقیق و تفحص،‌ گفت: در این زمینه همکاری مناسبی وجود ندارد و بررسی ها با سختی و همت خود نمایندگان بوده است.

,

 دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در بخش پایانی سخنانش تصریح کرد: بعضا مسئولان دانشگاه آزاد در برخی موارد هم از برخی مسائل اظهار نا آگاهی می کردند که در واقع چنین نبوده و در اصل قصد همکاری نداشتند ولی به هر حال از همین مقدار کم همکاری نیز تشکر می‌کنیم هرچند که انتظار ما برآورده نشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه