اخبار داغ

مدرس حوزه علمیه اهل سنت زاهدان:

سپاه مهربانی را فراتر از مرزها گسترش داده است/ بیمارستان صحرایی بهترین گزینه بسط مهربانی

سپاه مهربانی را فراتر از مرزها گسترش داده است/ بیمارستان صحرایی بهترین گزینه بسط مهربانی
مدرس حوزه علمیه اهل سنت زاهدان با بیان اینکه سپاه مهربانی را فراتر از مرزها گسترش داده است ، گفت: بیمارستان صحرایی بهترین گزینه برای خدمات رسانی و بسط مهربانی بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی عبدالغنی دهانی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی عصرهامون در خصوص خدمات رسانی سپاه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سپاه به خوبی به دلیل خدمات ارزنده و قابل تقدیر خود جهت رفع محرومیت زدایی و خدمات رایگان در مناطق محروم استان در دل مردم جای گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
وی یکی از بهترین گزینه های سپاه برای خدمت به محرومین را بیمارستان های صحرایی خواند و افزود: برپایی چنین بیمارستان هایی سبب شد مردم کم در آمدی که هزینه درمان و سفر به شهرهای بزرگ را نداشتند به صورت رایگان از این خدمات استفاده و سلامت خود را دست یابند.
,
مدرس حوزه علمیه اهل سنت زاهدان ادامه داد: سردار شوشتری نیز با خدمات ارزنده ای که انجام داد به خوبی در دل مردم جای گرفت به طوری که در زمان شهادت وی زنان و کودکان یتیم اشک می ریختند.
,
مولوی دهانی از دیگر خدمات سپاه اقتصاد مقاومتی و اقدامات جهادی را عنوان کرد و گفت: سپاه با تسهیلات اشتغال زایی که در اختیار مردم قرار داده نه تنها سبب جلب اعتماد بیشتر مردم شده بلکه اشتغال زایی جوانان را نیز فراهم کرده است.
,
وی با بیان اینکه سپاه کشور را از هر لحاظ پشتیبانی می کند، افزود: اقدامات سپاه و بسط مهربانی تنها به داخل کشور خاتمه نیافته بلکه این ارگان توانسته مهربانی ها را به خارج مرزها نیز گسترش دهد که جای قدردانی دارد.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه