اخبار داغ

خشم کارگران آلومینیوم آرامش را به کارخانه برگرداند/بازگشت اخراجی ها به دستور مستقیم وزیر کار

خشم کارگران آلومینیوم آرامش را به کارخانه برگرداند/بازگشت اخراجی ها به دستور مستقیم وزیر کار
به دنبال اخراج اردشیر آرامش مدیر اداری و منابع انسانی مجتمع آلومینیوم المهدی و هرمزال؛ تعداد کثیری از کارگران این شرکت مقابل استانداری هرمزگان دست به تجمع زدند و خواهان بازگشت این مدیر خداشناس و سایر اخراجی ها شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛بدنبال اخراج مهندس آرامش مدیر اداری شرکت، موجی از خشم و انزجار از نحوه رفتار مالک فعلی مجتمع در بین پرسنل شکل گرفت و خواستار بازگشت بکار این مدیر قدیمی،مومن،متعهد، انقلابی و دلسوز که از خانواده معظم شهدا می باشند و مدیریت حراست شرکت را نیز در کارنامه خود داشته اند شده و خواستار ابقای ایشان در پست قبلی گردیدند چرا که می دانستند هر شخص سرسپرده ای که از طرف مالک منصوب شود لحظه ای در صدور احکام بدون دلیل و خودسرانه درنگ نخواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

صدور احکام 45 نفر دیگر از پرسنل قدیمی که ماهها بود اردشیر آرامش از صدور چنین احکامی علیرغم فشار علیمحمدى مالک شرکت سرباز می زد و نهایتا همین امر منجر به اخراجش شد موجب گشت که پرسنل در تجمعی در روز شنبه در مقابل استانداری فریاد خود را به گوش مسئولین استان و کشوری برسانند.
اخراجی ها و جمع کثیری از پرسنل که در کنار همکاران خود در تجمع حضور پبدا کردند خواستار حل سریع مسئله و برگشت بکار همکاران خود علی الخصوص اردشیر آرامش مدیر اداری محبوب و محجوب خود شده و با نوشتن بنرهایی در حمایت از ایشان اعلام کردند که در مقابل این ظلم سکوت نخواهند کرد.

,
,

علیمحمدى با اخراج پرسنل قدیمی که در آستانه بازنشستگی و از پیکره اصلی شرکت و از نیروهای رسمی می باشند و علیرغم ادعاهای ایشان که تعهدی در قبال پرسنل پیمانکار ندارد نه تنها نتوانست همانند دفعه قبل که قصد اخراج 620 نفر از نیروهای زحمتکش و کارگری شرکت را داشت به اهداف ضدکارگری و ضد اشتغال خویش برسد بلکه بدل بسیار سختی خورد به حدی که در تمامی مجامع استان و کشور رسوا گردید.
در پی این رویداد همه پرسنل در تمامی رده ها نشان دادند که پشت به پشت یک به یک همکاران خود بوده و در مقابل ظلم سکوت نخواهند کرد و همچنین قدردانی خود را از مدیران خدمتگزاری همچون آقای آرامش که حاضر به گذشتن از نان خانواده خود گردید اما حاضر نشد نان خانواده ای را به جهت حفظ پستش آجر نماید به معرض نمایش گذاشتند.در واقع کارگران نشان دادند که قدر خوبی و گذشت را خوب می دانند و پشتیبان مدیران خدوم و آزاده خود نیز هستند.

,
,

در  نتیجه اتحاد کارگران به بازگشت مهندس آرامش و سایر اخراجی های این مجموعه بدل شد و در حال حاضر با دستور مستقیم وزیر کار تمام پرسنلی که حکم اخراج را دریافت کرده بودند به شرکت برگشتند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه