اخبار داغ

کارشناس اقتصادی «بلومبرگ» مطرح کرد؛

افشای فیش‌های حقوقی کثیف، فاجعه‌ای بزرگ برای دولت اعتدال/ حقوق‌های کثیف بیشتر متعلق به حلقه یاران روحانی است

افشای فیش‌های حقوقی کثیف، فاجعه‌ای بزرگ برای دولت اعتدال/ حقوق‌های کثیف بیشتر متعلق به حلقه یاران روحانی است
کارشناس اقتصادی بلومبرگ گفت: روحانی در پی رسوایی حقوق‌های نجومی موقعیت خوبی نخواهد داشت؛ او تنها یک سال دیگر تا دور دوم انتخابات ریاست‌‌‌‌‌‌‌‌جمهوری راه دارد و با یک مشکل بزرگ روبرو شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سناباد نیوز، کارشناس اقتصادی خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ در مصاحبه‌ای درباره رسوایی اقتصادی افشا شده در ایران گفت: با برای اولین بار با انتشار فیش حقوقی یکی از مدیران دولتی ایران که ده‌ها هزار دلار در ماه دریافت می کرد، رسوایی فیش های حقوقی را در ایران کلید زد. این افشا‌گری‌های ادامه یافت و فیش‌های حقوقی مدیران زیادی در رسانه‌های ایرانی در معرض دید عموم قرار گرفت. در همین حال، چالش‌ها و منازعات سیاسی در پی این رسوایی به اوج رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سناباد نیوز,

کارشناس بلومبرگ در ادامه گفت که مخالفان روحانی سعی بر این دارند تا اعداد و ارقام افشا شده در این فیش های نجومی را برعلیه روحانی، رئیس جمهور ایران استفاده کنند، اما باید اذعان داشت که این حقوق‌های نجومی بیشتر متعلق به حامیان و حلقه یاران روحانی بوده است.

,

کارشناس اقتصادی بلومبرگ در پاسخ به این سوال که افشای فیش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های حقوقی نجومی چه تاثیر احتمالی‌ای در ریاست جمهوری روحانی خواهد گذاشت، گفت: حسن روحانی در پی این رسوایی موقعیت خوبی نخواهد داشت. او تنها یک سال دیگر تا دور دوم انتخابات ریاست جمهوری راه دارد و از آنجاییکه قصد ماندن در این سمت را دارد با یک مشکل بزرگ روبرو شده است.

,

روحانی با پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 2013، به مردم وعده داد در مقابل فساد بایستد، وضعیت اقتصادی ایرانی‌ها را بهتر کند  و مشکل بیکاری را حل خواهد کرد.

,

کارشناس بلومبرگ در پایان با ناامیدی اعلام کرد: افشای فیش‌های حقوقی نجومی برای روحانی یک فاجعه بود.

,

انتهای پیام/رض

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه