اخبار داغ

سرگردانی مردم کرمان در دمای 40 درجه / پمپ بنزین ها چرا تعطیل اند؟

سرگردانی مردم کرمان در دمای 40 درجه / پمپ بنزین ها چرا تعطیل اند؟
اکثر جایگاه های عرضه بنزین شهر کرمان امروز تعطیل بودند و مردم سرگردان و آوراه به امید اینکه جایگاه بعدی بنزین عرضه می کند از این جایگاه به جایگاه دیگری می رفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از " پایگاه اطلاع رسانی بوتیا " اینجا کرمان است، دمای هوا 40 درجه بالای صفر، آفتاب سوزان تا عمق جانت نفوذ می کند، از گرمای غیر قابل تحمل هوا فرار کردم و خودم را به ماشین رساندم تا کمی از پرتوهای سوزان آفتاب به آهن پاره های خوردرو بخورد و از شدت آن ها کاسته شود تا شاید کمی خنک تر شوم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی بوتیا ,

کولر ماشینم را روشن کردم اما چراغ قرمز بنزین دمای بدنم را بالاتر برد، به سمت نزدیک ترین جایگاه رفتم تا در این هوای گرم قبل از خاموشی کامل ماشین جانی دوباره به خودروی خود دهم، اولین جایگاه بسته بود، مسیرم را ادامه دادم، شیشه ا های اتومبیلم را پایین آوردم تا هوا رد و بدل شود اما آن قدر دمای هوا زیاد بود که ترجیح دادم به جای سوختن پوستم عرق بریزم، به جایگاه بعدی رسیدم، آن هم تعطیل بود، من ماندم و یک ماشین بدون بنزین در این هوای گرم؛ دیگر نمی توانستم مسافت بیشتری را برای رسیدن به جایگاه بعدی طی کنم، خسته و کلافه در گوشه ای از خیابان خودروری خود را پارک و بدون ماشین به سمت منزل حرکت کردم...

,

این ها گوشه ای از درد و دل یک شهروند کرمانی در 6 مرداد سال 95 است و او تنها کسی نبود که امروز این مشکل برایش پیش آمده بود، اکثر جایگاه های بنزین شهر کرمان امروز تعطیل بودند و مردم سرگردان و آوراه به امید اینکه جایگاه بعدی بنزین عرضه می کند از این جایگاه به جایگاه دیگری می رفتند.

,

شهروند کرمانی: جایگاه دارن می گویند بنزین نداریم

, شهروند کرمانی: جایگاه دارن می گویند بنزین نداریم, شهروند کرمانی: جایگاه دارن می گویند بنزین نداریم,

یک شهروند کرمانی در گفت و گو با خبرنگار " بوتیا " با چهره ای برافروخته و ناراحت گفت: من حدود 4 جایگاه بنزین را رفتم ولی متاسفانه تمام جایگاه ها بسته بود، وقتی از جایگاه داران سوال کردم که چرا جایگاه تعطیل است می گفتند که بنزین نداریم.

,

وی افزود: چرا باید در این هوای گرم، جایگاه های مرکز استان بنزین نداشته باشند و مردم اینگونه سرگردان شوند؟

,

در به در دنبال یک جایگاه فعال بنزین هستم

, در به در دنبال یک جایگاه فعال بنزین هستم, در به در دنبال یک جایگاه فعال بنزین هستم,

به سراغ راننده ای  رفتم که در حال پرس و جو از مردم بود و پریشانی در چهره او موج می زد، از او دلیل پریشانی اش را پرسیدم، گفت: من برای انجام یک کار اداری از شیراز به کرمان آمدم و شهر را به خوبی نمی شناسم ولی در این هوای گرم تا کنون بیش از 5 جایگاه را برای زدن بنزین رفته ام و متاسفانه همه جایگاه ها تعطیل بودند.

,

این مسافر شیرازی تصریح کرد: در حال حاضر نمی دانم باید چه کاری انجام دهم، از مردم کرمان در حال پرس و جو بودم تا شاید آدرس یک جایگاه فعال را به من دهند تا شاید از این سرگردانی رهایی یابم.

,

عرب پور؛ کمبود بنزین نداریم، اکثر جایگاه ها فعال هستند

, عرب پور؛ کمبود بنزین نداریم، اکثر جایگاه ها فعال هستند, عرب پور؛ کمبود بنزین نداریم، اکثر جایگاه ها فعال هستند,

برای بررسی علت نبود بنزین در بسیاری از جایگاه های شهر کرمان به سراغ مجید عرب پور رئیس ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش و فرآورده های شهر کرمان رفتیم و علت را جویا شدیم.

,

مجید عرب پور کمبود یا نبود بنزین در جایگاه ها را تکذیب و عنوان کرد: مخازن انبار نفت ما ملو از بنزین و گازوئیل است و در تمام 24 ساعت شبانه روز عملیات انبار نفت ما فعال بوده و در حال عرضه بنزین و گازوئیل به جایگاه ها هستیم.

,

رئیس ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش و فرآورده های شهر کرمان افزود: در حوزه مرکزی شهر کرمان حدود 62 جایگاه برای عرضه بنزین وجود دارد که 25 جایگاه در حوزه شهری بنزین عرضه می کنند و همه این جایگاه ها حسب دستور باید فعال باشند.

,

عرب پور در پاسخ به این سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه بسیاری از جایگاه ها تعطیل هستند، اظهار کرد: جایگاه میدان فابریک سیستم دستگاه هارد آن سوخته بود و ما در اولین فرصت نسبت به تعویض آن اقدام کردیم ولی متاسفانه چون جنس خوب به ما داده نشده بود مجدد هارد آن سوخته است و به همین دلیل تعطیل است و پیگیر این هستیم این مشکل برطرف شود.

,

وی ادامه داد: در خصوص سایر جایگاه ها معمولا مشکلی ندارند و اینکه می گوئید غیر فعال است تعجب می کنم و مشکل کمبود بنزین هم نداریم که بخواهند به این دلیل تعطیل شوند.

,

رئیس ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش و فرآورده های شهر کرمان خاطر نشان کرد: ما حتی برای روز شنبه که تعطیل است یک تیم ویژه گشت زنی در نظر گرفته ایم که همه جایگاه های شهر کرمان فعال باشند و برای مردم در این زمینه مشکلی پیش نیاید.

,

وی در پایان اذعان کرد: شرکت ملی پخش و فراورده های نفتی کرمان همه تلاش خود را کرده است که کوچکترین مشکلی برای مردم در خصوص دریافت بنزین و گاز و گازوئیل ندشاته باشند.

,

سوالی که بی جواب ماند!

, سوالی که بی جواب ماند!, سوالی که بی جواب ماند!,

علیرغم توضیحات رئیس ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش و فرآورده های شهر کرمان اینکه چرا جایگاه های بنزین شهر کرمان همزمان تعطیل شدند سوالی است که هم چنان بی جواب ماند.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه