اخبار داغ

در گفت‌وگو با دانا مطرح شد؛

احتمال انحلال ائتلاف "امید"/ هاشم‌زائی: آغاز به کار فراکسیون "اعتدال" به معنای از بین رفتن ائتلاف "امید" است/جدایی اصلاح طلبان و حزب اعتدال و توسعه

احتمال انحلال ائتلاف "امید"/ هاشم‌زائی: آغاز به کار فراکسیون "اعتدال" به معنای از بین رفتن ائتلاف "امید" است/جدایی اصلاح طلبان و حزب اعتدال و توسعه
عبدالرضا هاشم‌زائی در پاسخ به سوالی در خصوص انشقاق فراکسیون امید و حواشی که دامنگیر این فراکسیون شده است گفت: اگر فراکسیون "اعتدال" رسما آغاز به کار کند، دیگر فراکسیون "امید"ی نخواهد بود، چرا که با این‌کار، اصلاح‌طلبان و حزب اعتدال و توسعه از یکدیگر جدا شده‌اند.
[

عبدالرضا هاشم‌زائی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پاسخ به سوالی در خصوص انشقاق فراکسیون امید و حواشی که دامنگیر این فراکسیون شده است اظهار داشت: در ایام انتخابات نیروهای جبهه اصلاحات و افراد معتدل برای جلوگیری از به وجود آمدن انشقاق باهم ائتلاف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: علت ائتلاف اصلاح‌طلبان و معتدلین، حمایت از دولت آقای روحانی بود؛ اصلاحات تصمیم داشت و دارد که از دولت یازدهم حمایت کند و نیروهای حزب اعتدال و توسعه هم همین تصمیم را دارند.

,

نماینده مردم تهران با بیان اینکه در فضای سیاسی هیچ ائتلافی دوام ندارد عنوان کرد: هر چند اصلاحات تبدیل به یک برند انتخاباتی شده است اما همه‌ی افراد لیست تهران معتقدند که اگر این ائتلاف صورت نمی‌گرفت هیچ یک از دو جبهه نمی‌توانستند به این صورت موفق باشند.

,

هاشم‌زائی با بیان اینکه از لیست تهران یک یا دونفر به دنبال تشکیل فراکسیون دیگری هستند گفت: در جلساتی که با آقای نوبخت و انصاری داشتیم، قرار بر این شد که این انشقاق به وجود نیاید و آن‌ها هم تشکیل فراکسیون "اعتدال" را رد می‌کردند.

,

وی با اشاره به اینکه براساس تجربیات، انشقاق فراکسیون امید را طبیعی است اظهار داشت: هنوز هیچ مسئله‌ای به طور رسمی در این زمینه اعلام نشده است و باید دید که بعد از تعطیلات مجلس، دوستان چه تصمیمی در این زمینه خواهند گرفت.

,

نماینده مردم تهران ادامه داد: اگر فراکسیون "اعتدال" رسما آغاز به کار کند، دیگر فراکسیون "امید"ی نخواهد بود، چرا که با این‌کار، اصلاح‌طلبان و حزب اعتدال و توسعه از یکدیگر جدا شده‌اند.

,

هاشم‌زائی با بیان اینکه عنوان "امید" به دلیل ائتلاف میان اصلاحات و اعتدال و توسعه برای فراکسیون انتخاب شده است گفت: اگر اعتدالیون از فراکسیون امید جدا شوند دیگر ائتلافی در کار نخواهد بود و نیروهای اصلاحات هم با عنوان فراکسیون اصلاح‌طلبان در مجلس فعالیت خواهند کرد.

,

 

,

انتهای پیام/نج

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه