اخبار داغ

یادداشت/

از دغدغه‌های رهبری تا موازی‌کاری برخی مدیران

از دغدغه‌های رهبری تا موازی‌کاری برخی مدیران
سال‌هاست که مقام عظمای ولایت با توجه به الویت ها و نیازهای کشور و توجه مسولین و مردم به آن، هر سال را به یک نام معرفی می کنند که سال 93 به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شد و نشان از دغدغه معظم له به مقوله های اقتصاد و فرهنگ جامعه است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، مصطفی بهرام بیگی طی یادداشتی نوشت: سال‌هاست که مقام عظمای ولایت با توجه به الویت ها و نیازهای کشور و توجه مسولین و مردم به آن، هر سال را به یک نام معرفی می کنند که سال 93 به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شد و نشان از دغدغه معظم له به مقوله های اقتصاد و فرهنگ جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, سال‌هاست که مقام عظمای ولایت با توجه به الویت ها و نیازهای کشور و توجه مسولین و مردم به آن، هر سال را به یک نام معرفی می کنند که سال 93 به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شد و نشان از دغدغه معظم له به مقوله های اقتصاد و فرهنگ جامعه است.,

با توجه به ظرفیت های عظیم اقتصادی کشور؛ از منابع سرشار خدادادی گرفته تا نیروی انسانی متخصص، برای همه ی کارشناسان اقتصادی و حتی مردم مسلم است که آن طور که باید و شاید از این منابع به صورت بهینه استفاده نکرده ایم و موانع اقتصادی موجود در کشور مرتفع نشده است که دشمن نیز در جنگ اقتصادی تمام عیار علیه ملت ایران دست روی همین نقطه ضعف گذاشته است.

,

اقتصاد کشور طی سالهای اخیر با ضعف های متعددی مانند عدم ثبات بازار، موج تورم و بیکاری، هزینه بالای تولید و ورود بی رویه کالاهای خارجی و ...... مواجه بوده است که متاسفانه همه ی آنها به دلیل عدم توجه به ظرفیتهای عظیم داخلی و نبود مدیریت جهادی در برخی بخشها شکل گرفته است .

,

در حوزه فرهنگ نیز رهبر معظم انقلاب بارها در سخنرانیها  نسبت به هجمه گسترده فرهنگی غرب به کشور هشدار داده و از تعابیر مهمی مانند شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی  یاد کردند که این امر مهم از سوی برخی مسولین آن طور که باید جدی گرفته نشد.

,

تعدد مراکز تصمیم گیری در زمینه فرهنگ و عدم وجود سیستم یکپارچه، عدم وجود نقشه جامع فرهنگی، عدم اعتقاد و التزام به فرهنگ و تمدن اسلامی ایرانی در برخی مدیران، موازی کاری های متعدد وتصمیمات سطحی از مهم ترین مشکلات حوزه فرهنگی کشور است که عزم جدی مدیران این بخش را می طلبد.

,

در هر حال امید است با نامگذاری هوشمندانه و حکیمانه امسال، مردم و به خصوص مسولین اقتصادی فرهنگی کشور این مطالبه مهم مقام عظمای ولایت را مدیریت جهادی تحقق بخشند و شاهد حرکت سریع کشور به سمت قله های تعالی باشیم.

,

انتهای پیام

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه