اخبار داغ

ارتش سوریه به تروریست ها هشدار داد

ارتش سوریه به تروریست ها هشدار داد
فرماندهی نیروهای مسلح و ارتش سوریه به طور رسمی اعلام کرد در ادامه عملیات محاصره کامل و آزاد‌سازی شهر حلب همه راه‌های امدادی تروریست‌ها به شرق این شهر بسته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «فرماندهی ارتش و نیروهای مسلح سوریه» اعلام کرد که عملیاتی که در شمال شهر حلب جاری است، موفق بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

طبق گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش سوریه اعلام کرد که نیروهای آن و نیروهای متحدش، ماموریت نظامی خود در شمال حلب را با موفقیت انجام دادند و موفق شدند تمام راه‌های امدادی و گذرگاه‌هایی که تروریست‌ها برای وارد کردن مزدور و سلاح و مهمات به مناطق شرقی شهر حلب، استفاده می‌کردند، مسدود کرده است.

,

فرماندهی ارتش سوریه ضمن تأکید بر تلاشش برای حفظ امنیت و سلامت مردم، از مردم حلب خواست تا در متوقف شدن درگیری‌ها و بازگشت امنیت و آرامش به حلب، با ارتش سوریه همکاری کنند تا خدمات اولیه مانند برق و آغاز آموزش در مدارس و بازگشت زندگی طبیعی به شهر سریعتر بازگردد.

,

ارتش سوریه حدود یک ماه پیش عملیات سرنوشت‌سازی را در شمال شهر حلب آغاز کرد که هدف آن محاصره 10 تا 15 هزار تروریست در شرق و شمال شهر حلب و قطع راههای امدادرسانی ترکیه از ادلب به داخل حلب بود.

,

ارتش سوریه و مقاومت طی دو هفته گذشته با تسلط آتشباری بر جاده راهبردی کاستیلو در شمال شهر حلب سپس کنترل عملی بر آن، این مسیر امدادی و تردد تروریست‌ها به داخل حلب را قطع کردند.

,

 

,

منبع: فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه