اخبار داغ

سفر قریب‌الوقوع هیئت دولت به استان قزوین

سفر قریب‌الوقوع هیئت دولت به استان قزوین
معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: زمان سفر هیئت دولت به استان قزوین مشخص نبوده اما قریب‌الوقوع است که به همین سبب باید دستگاه‌ها آمادگی لازم را داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از تابناک، منوچهر حبیبی پیش از ظهر امروز در دومین جلسه هماهنگی سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان قزوین که در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: زمان سفر هیئت دولت به استان قزوین مشخص نبوده اما قریب‌الوقوع است که به همین سبب باید دستگاه‌ها آمادگی لازم را داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی بیان کرد: به دلایل امنیتی و مسائل مختلف امکان جابه‌جایی در سفرهای هیئت دولت وجود دارد و این امر نیازمند آمادگی استان در زمینه سفر دولت بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: سفر هیئت دولت به استان فرصت مغتنمی بوده تا مسائل و مشکلات استان برطرف شده و حداکثر بهره‌برداری از این سفر صورت گیرد.

حبیبی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی مختلف باید برای این سفر آمادگی لازم را داشته باشند گفت: دستگاه‌های اجرایی باید پروژه‌ها و طرح‌های قابل افتتاح خود را با وزارت‌خانه مربوط و نهاد ریاست جمهوری هماهنگ کرده و مصوبات لازم را اتخاذ کنند.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید کارهای اساسی و زیربنایی حوزه خود را اولویت‌بندی و به منظور افتتاح و یا بهره‌برداری از این طرح‌ها هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: فضای ورودی شهرها باید زیباسازی و مناسب‌سازی شوند و این اقدامات را می‌توان از دستاوردها و ره‌آوردهای سفر دولت به استان برشمرد که نیازمند برنامه‌ریزی ویژه است.

حبیبی با بیان این مطلب که کمیته‌های مختلف سفر دولت به استان تشکیل خواهد شد، بیان کرد: کمیته‌های مختلف از جمله کمیته استقبال و کمیته‌های کاری به زودی تشکیل شده و مجموعه امور بین دستگاه‌ها تقسیم‌بندی می‌شود.

معاون استاندار قزوین از اصحاب رسانه درخواشت کرد در زمینه فضاسازی مناسب در جهت برگزاری مطلوب برنامه‌های سفر دولت به استان اقدام کنند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه