اخبار داغ

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران مطرح کرد

لزوم حمایت از زنان توانمند و کارآفرین/ بانوان باید به این خودباوری برسند که توانمند هستند

لزوم حمایت از زنان توانمند و کارآفرین/ بانوان باید به این خودباوری برسند که توانمند هستند
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، گفت: زنان کارآفرین اگر حمایت شوند می‌توانند افراد بیشتری را تحت پوشش خود قرار دهند تا مشکلات ناشی از معیشت کاهش پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، مریم جمشیدی طی گفت‌وگویی با اشاره به اینکه نمایشگاه نقش زنان در توسعه پایدار و اقتصاد مقاومتی که در نمایشگاه بین‌المللی قائمشهر از تاریخ چهارم مرداد با 120 غرفه، محصولات خود را در زمینه کشاورزی، گیاهان دارویی، صنایع تبدیلی، گردشگری، صنایع دستی و پوشاک بومی و محلی مازندران به نمایش درآورد، اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه به منظور حمایت از زنان کارآفرین و کسانی که در بحث اشتغال فعالیت می‌کنند صورت گرفت تا فضایی برای ارائه محصولات خود به مردم  را داشته باشند و امیدواریم در آینده بتوانیم مکانی دائمی برای عرضه این دستاوردها دایر کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی افزود: غرفه‌ها به شکل رایگان در اختیار این بانوان کارآفرین قرار گرفته و اکثر آنان زنان کارآفرینی هستند که یا در دولت تدبیر و امید کارشان توسعه پیدا کرد و یا از گذشته در این زمینه فعالیت می‌کردند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه با برگزاری این نمایشگاه‌ها می‌توان توانمندی زنان استان مازندران در اقتصاد مقاومتی را به درستی مشاهده کرد، گفت: برای نشان دادن عملی اقتصاد مقاومتی، بخشی از آن را می‌توان در دستاوردهای بانوان شاهد بود که این فرصت در این سال‌ها کمتر توجه شده است.

این مسئول تصریح کرد: زنان توانمند و کارآفرین اگر حمایت شوند می‌توانند افراد بیشتری را تحت پوشش خود قرار دهند تا مشکلات ناشی از معیشت و آسیب‌های حاصل از بیکاری کاهش پیدا کند.

جمشیدی با اشاره به اینکه امیدواریم زنان ایران به این خودباوری برسند که آنان توانمند هستند و نباید به دنبال سرمایه‌های کلان باشیم، خاطرنشان کرد: استان مازندران سرشار از توانمندی‌ها و فرصت‌هایی است که اگر دنبال اشتغال باشد می‌توان از این فرصت‌ها استفاده کرد.

وی ادامه داد: افراد در مرحله نخست باید علاقه‌مندی خود را بشناسند و بعد اطلاعات خود را افزایش دهند و با علم و مطالعه کار خود را آغاز کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران درباره حمایت از زنان توانمند، گفت: باید سیاستگذاری درست انجام شود تا زنان کارآفرین بتوانند محصولاتشان را به مردم عرضه کنند و بتوانند به اقتصاد خود رونق ببخشند.

این مسئول در پایان اظهار کرد: مردم مازندران با حضور در این نمایشگاه به اقتصاد کشور کمک کنند تا از این تولیدکنندگان نیز حمایت شود.

به گزارش بلاغ، نمایشگاه توانمندی‌های زنان در اقتصاد مقاومتی تا هشتم مرداد از ساعت 18 الی 22 در نمایشگاه بین المللی قائم‌شهر برقرار است.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه