اخبار داغ

باز هم تعطیلی؛ باز هم ترافیک!

باز هم تعطیلی؛ باز هم ترافیک!
رئیس پلیس راه استان البرز از آغاز موج جدید سفرها به سمت شمال از جاده های چالوس و کرج- قزوین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از میزان، سرهنگ اکبری رئیس پلیس راه استان البرز در مورد آخرین وضعیت جاده های کشور، گفت: در حال حاضر ترافیک از اواسط جاده چالوس به سمت مرزن اباد شکل گرفته است و با توجه به آغاز دور جدید سفرهای تابستانی در تعطیلات پیش رو پیش بینی می کنیم ترافیک تا ساعاتی دیگر در این جاده افزایش یابد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از راهبندان و قفل شدن جاده چالوس تردد از ساعت 14 از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع شده است و از ساعت 18 با تخلیه بار جاده،تردد از کرج به سمت چالوس یکطرفه می شود. 
,
 
,
به گفته فرمانده پلیس راه استان البرز ترافیک در جاده کرج به قزوین نیز در حال شکل گیری است و بخشی از این جاده دارای بار ترافیکی نیمه سنگین است. 
,
 
,
اکبری با بیان اینکه جاده چالوس کشش این حجم از تردد را ندارد، تاکید کرد: عرض این جاده 7 متر است و به همین خاطر خودروها باید به صورت تک لاین و خطی پشت سر هم تردد کنند. اگر خودرویی انحراف به چپ پیدا کند، علاوه بر حادثه ساز بودن،موجب بهم ریختگی نظم عبور و مرور شده و ترافیک ایجاد می کند. 
,
 
,
وی از برخورد با رانندگان حادثه ساز خبر داد و گفت: جاده چالوس تا 5 صبح فردا برای تردد موج اول سفر یکطرفه است اما ماموران در جاده حضور داشته و با تخلفات رانندگی برخورد می کنند. 
,
انتهای پیام/ن
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه