اخبار داغ

برای انتقال به استان فارس؛

پیکر ۸ شهید جنگ تحمیلی وارد عسلویه شد+ تصاویر

پیکر ۸ شهید جنگ تحمیلی وارد عسلویه شد+ تصاویر
صبح امروز پیکر شهیدان محمد قایدی و قنبر اسد پور به همراه شش شهید گمنام در میان استقبال مردم و مسئولین وارد فرودگاه عسلویه شد و برای خاکسپاری به شهرستان لامرد استان فارس انتقال پیدا خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "دانشجونیوز" ، صبح امروز پیکر شهیدان محمد قایدی و قنبر اسد پور به همراه شش شهید گمنام  در میان استقبال مردم و مسئولین وارد فرودگاه عسلویه شد و برای خاکسپاری به شهرستان لامرد استان فارس انتقال پیدا خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , "دانشجونیوز" , ، صبح امروز پیکر شهیدان محمد قایدی و قنبر اسد پور به همراه شش شهید گمنام  در میان استقبال مردم و مسئولین وارد فرودگاه عسلویه شد و برای خاکسپاری به شهرستان لامرد استان فارس انتقال پیدا خواهند کرد.,

در این مراسم یوسفی، مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی ضمن ابراز خشنودی از ورود شهدای گمنام به عسلویه، اظهار کرد: خوشحال هستیم که شهیدان افتخار دادند و در این منطقه حضور پیدا کردند.

,

یوسفی گفت: ما اطمینان به شهدا خواهیم داد که با رهنمودهای مقام معظم رهبری راه شهیدان همچنان ادامه داشته باشد و فریاد شما شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم در گوش جهانیان خواهد ماند.

,

در ادامه این مراسم، شریفی فرمانده سپاه عسلویه ابراز کرد: وقتی که در مقابل شهدا قرار می گیریم ، احساس حقارت می کنیم در مقابل کسانی که تمام زندگی خود راه در راه انقلاب فدا کردند.

,

وی ادامه داد: بعد از چندین سال که پیکر مطهرشان را وارد شهرها می کنند احساس اندوهی توام با خوشحالی به ما دست می دهد.

,

سید محمدتقی علوی، مدیر گزینش منطقه ویژه پارس جنوبی با اشاره به اینکه حضور شهدا باعث عطرآگین شدن عسلویه شده است، اظهار کرد: تشییع شهدا در شهرها بعد از سال های زیادی که از جنگ تحمیلی می گذرد، فضای معنوی و ایثارگری را دو چندان کرده است.

,

مشاور مدیرعامل منطقه پارس جنوبی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری خدمت در عسلویه، خدمت فی سبیل الله است که ان شااله بتوانیم با وجود حضور شهدا بخصوص شهدای گمنام در این منطقه، نهایت استفاده را از موقعیت بوجود آمده داشته باشیم.

,

, , , , , , , , , ,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه