اخبار داغ

آقا محمدی در گفت وگو با دانا:

مهدی هاشمی قطعاً به زودی در دادگاه حاضر می شود/ادعای "مزخرف" بودن اتهامات باعث تبرئه مهدی هاشمی نمی شود/ باید مراقب آقازاده‌ها باشیم

مهدی هاشمی قطعاً به زودی در دادگاه حاضر می شود/ادعای "مزخرف" بودن اتهامات باعث تبرئه مهدی هاشمی نمی شود/ باید مراقب آقازاده‌ها باشیم
نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: بی گناهی و گناهکار بودن این فرد در محاکم قضایی و دادگاه مشخص خواهد شد و باید دانست که با سخنان این چنین کسی تبرئه نمی‌شود؛ وی قطعا به زودی در دادگاه حاضر خواهد شد و باید پاسخگو باشد.
[

ابراهیم آقامحمدی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی دانا،‌ در خصوص اظهارات اخیر مهدی هاشمی مبنی بر مزخرف بودن اتهامات وارده بر وی و لزوم برخورد دستگاه قضا با مفاسد اقتصادی،‌ اظهار داشت: بی گناهی و گناهکار بودن این فرد در محاکم قضایی و دادگاه مشخص خواهد شد و باید دانست که با سخنان این چنینی کسی تبرئه نمی‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی افزود: مهدی هاشمی قطعاً به زودی در دادگاه حاضر خواهد شد و در آن جا باید پاسخگو اعمال و اتهامات وارده به خودش باشد.

,

آقا محمدی همچنین در خصوص ذهنیتی به وجود آمده در جامعه در خصوص چرایی کندی سرعت رسیدگی به پرونده آقا زاده‌ها، تصریح کرد: من هم این احساس را در جامعه درک می‌کنم که انگار هرجه جرم سبک تر باشد و مجرمش یک فرد عادی و بی مقام باشد سخت‌تر با وی برخورد می‌شود؛ ولی هرچه جرم سنگین تر و مجرم یقه سفید تر باشد در محاکمه اش تعلل می‌شود.

,

وی در ادامه گفت: البته ممکن است این امر به دلیل حجم بالای پرونده و لزوم رسیدگی به جهات مختلف پرونده باشد ولی لازم است دستگاه قضایی این مسائل را شفاف تر بازگو کند و در روند رسیدگی سرعت بیشتری اعمال کند.

,

این عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به برخی اقدامات در خصوص مخفی نگه داشتن نام متهمین و به اختصار نوشتن آن، خاطرنشان کرد:  متاسفانه شفاف سازی خوبی چه در رابطه با این فرد و چه در خصوص دیگر متهمین صورت نمی گیرد و اطلاع دقیقی به مردم داده نمی‌شود.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن اشاره بر عدل پیغمبر(ص) و علی(ع) در دوران حکومتشان،عنوان کرد: آن چیزی که اسلام را در میان سایر مکاتب متمایز کرده اینست که عدالت در آن جلوه و نمود بیشتری نسبت به دیگر ادیان دارد و لذا دستکاه قضایی سیره علوی در حکومت داری را همچون گذشته بیش از پیش در خصوص این افراد بکار گیرد.

,

آقا محمدی ضمن بیان این موضوع که استفاده از رانت مقابله با عدالت علی(ع) است، ادامه داد: اینکه کسی بخواهد از مقام خودش یا پدرش در جهت مال اندوزی استفاده کند، از نظر اسلام مذموم و ناپسند است .

,

این عضو کمیسیون امنیت ملی ضمن تاکید بر این مطلب که هیچ کس نمی تواند ادعایی نسبت به انقلاب داشته باشد،‌ بیان داشت: ما همه مدیون و وامدار انقلاب هستیم. آن کسی که الان رئیس فلان سازمان و نهاد است اگر انقلاب و نفس مسیحایی امام نبود ،هیچ گاه در چنین جایگاهی حضور نداشت و نمی‌توانست الان از مقامشان سوء استفاده کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: فرزندان اصیل انقلاب هروقت احساس کنند که عده‌ای انقلاب را ارث پدر خودشان می‌دانند، به خروش خواهند آمد و مقابل این رفتارها می ایستند و تمام این نابه‌سامانی‌ها را درست خواهند کرد. اما بهتر است نهادهای نظارتی و قضایی با برخورد به موقع و قانونی و حکومتی جلوی این رانت‌خواری‌ها و سوءاستفاده ها را بگیرند وبرخورد قاطع داشته باشند.

,

آقامحمدی خاطرنشان شد: حکومت اسلامی باید تبعیض، ظلم، تجاوز به حقوق دیگران و نابرابری‌ها را از جامعه برچیند و دست تمام طمع‌کاران را از بیت المال قطع کند چرا که این ها سفارش امیرالمونین (ع) است.

,

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان افزود:‌ آقازاده ها در زمان علی(ع) در کارحکومت اسلامی اخلال ایجاد کردند و بساط جمل و کربلا را به وجود آورند و اکنون ما نیز باید مراقب آقازاده‌های زمان باشیم که به آن راه نروند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه