اخبار داغ

گزارش ویژه دانا/

فعالیت های زیر پوستی NGO های مدعی حقوق بشر در ایران/از حمایت دولت‌های غربی تا آشوبگری+تصاویر

فعالیت های زیر پوستی NGO های مدعی حقوق بشر در ایران/از حمایت دولت‌های غربی تا آشوبگری+تصاویر
درحالی که دستگاه های دیپلماسی ایران در تلاش است از طریق مذاکره هسته ای با1+5 نگرانی های منطقی آنان را برطرف نماید و به رفع کلیه تحریم های اعمال شده بینجامد، اما بنظر می رسد طرف های غربی قصد دارند با طرح موضوعات فرعی همچون حقوق بشر ، همچنان نظام جمهوری اسلامی ایران را از طریق اعمال تحریم های جدید در تنگنا قرار دهند .
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، درحالی که دستگاه های دیپلماسی ایران در تلاش است از طریق مذاکره هسته ای با1+5 نگرانی های منطقی آنان را برطرف نماید و به رفع کلیه تحریم های اعمال شده بینجامد، اما بنظر می رسد طرف های غربی قصد دارند با طرح موضوعات فرعی همچون حقوق بشر ، همچنان نظام جمهوری اسلامی ایران را از طریق اعمال تحریم های جدید در تنگنا قرار دهند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

برهمین اساس کشورهای غربی می کوشند با فعال سازی گروه ها و NGO های مدعی حقوق بشر و طرح مسائلی غیرواقعی در افکار عمومی و نهاد های بین المللی، این بار به اتهام نقض حقوق بشر ، ایران اسلامی را مورد تحریم های ظالمانه قرار دهد.

,

ازجمله گروه های مدعی حقوق بشر که مستقیما یا به واسطه از سوی کشورهای غربی تغذیه می شود ، سازمان حقوق بشر ایران است که آقای محمود امیری مقدم ،سخنگو و ریاست آن را به عهده دارد.

,

این NGO که بیشتر از سوی دولت نروژ مورد حمایت است با انتخاب محمود امیری مقدم  به عنوان برنده جایزه حقوق بشر در نروژ در سال 2007 ، مبلغ قابل توجه ای به او و سازمانش کمک نمود، وی چند وقتی است در تلاش است با برگزاری همایش ها و سمینارهای مختلف، خود را به طراز دیگر سازمان های فعال در زمینه حقوق بشر ایران برساند که از جمله می توان به حضور رئیس و سخنگوی این سازمان  درهمایش سازمان عفو بین الملل  و همچنین برگزاری جلساتی با آقای نوید احمد ، مسئول بخش ایران در کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل اشاره نمود .

,

, ,

همایش سازمان عفو بین الملل در نروژ – اسلو

,

خانم راپرت از سازمان acat ، محمود امیری مقدم از سازمان حقوق بشر ایران و بنت اریخسن، نماینده سازمان عفو بین‌المل

,

, ,

محمود امیری مقدم سخنگوی سازمان ،گیتی آزادی عضو سازمان حقوق بشر ایران  و مریم نائب یزدی عضو کنگره ایرانیان کانادا

,

 

,

دیدار اعضای این سازمان با مسئول کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل و طرح مسائل حقوق بشر ایران از آن جهت دارای اهمیت می باشد که این افراد برخلاف مشی در پیش گرفته دارای سابقه های غیر مرتبط و آشوبگری می باشند.

,

به عنوان نمونه، با وجود آنکه مدعیان حقوق بشر همیشه بر این نکته تاکید دارند که پیرو اعتراضات بدون خشونت هستند، اما این حرف ها گویا برای گیتی آزادی عضو سازمان حقوق بشر ارزشی ندارد و با حضور مشکوک در ایران و شرکت در اغتشاشات فتنه 88  عدم پایبندی خود را به منشور این سازمان را در عمل نشان داد.

,

, ,

حضور گیتی آزادی عضو سازمان حقوق بشر ایران در اغتشاشات فتنه 88

, حضور گیتی آزادی عضو سازمان حقوق بشر ایران در اغتشاشات فتنه 88,

لازم بذکر است حضور عناصر میدانی فتنه 88 در سازمان های مدعی حقوق بشر ، نشان از باز آفرینی فتنه ای دیگر در خارج از کشور با رمز حقوق بشر می باشد. 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه