اخبار داغ

نماینده مردم ماهشهر:

بدقولی وزارت مسئولان درخصوص بیمارستان 96تختخوابی ماهشهر/باید با پیمانکار جاده ماهشهر-امیدیه برخورد جدی شود

بدقولی وزارت مسئولان درخصوص بیمارستان 96تختخوابی ماهشهر/باید با پیمانکار جاده ماهشهر-امیدیه برخورد جدی شود
دانا:حبیب آقاجری اظهار داشت:در سفر اخیر اقای روحانی به خوزستان معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان آمدند و قول دادند که تا 86 تخت این بیمارستان فعال شود و مشکلات را حل کنند اما تا امروز هیچ خبری نشده است و کماکان مشکل پابرجاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا: حبیب آقاجری نماینده ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی  در گفت‌وگو با خبرنگار رهیاب،پیرامون علت فعال  نبودن بیمارستان 96 تختخوابی ماهشهر اظهار داشت:با اینکه از افتتاح بیمارستان 96 تخت خوابی امام موسی کاظم علیه اسلام در ماهشهر مدت یکسال می گذرد و این بیمارستان از لحاظ تجهیزات کامل است ولی چون پرسنل کافی را ندارد از 32 تخت آن فقط استفاده می شود

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی افزود:این در حالی است که مردم بندرماشهر نه تنها در خوزستان بلکه در کل کشور جزو شهرستان هایی هستند که بالاترین درصد بیمه شده تامین اجتماعی را به خود اختصاص داده اند اما با توجه به نیاز مبرم مردم به این بیمارستان و خدمات آن متاسفانه هنوز  به صورت کامل فعال نشده است.

,

حبیب آقاجری تاکید کرد:در سفر اخیر اقای روحانی به خوزستان معاون وزیر  تعاون، کار و رفاه اجتماعی  به شهرستان آمدند و قول دادند که تا 86 تخت این بیمارستان فعال شود و مشکلات را حل کنند اما تا امروز هیچ خبری نشده است و کماکان مشکل پابرجاست.

,

وی در بخش دیگری از صحبت ها به وضعیت بد جاده ماهشهر -امیدیه پرداخت و اظهار داشت:بیش از یک ماه از افتتاح این جاده نمی گذرد ولی بخشی از آن که دست یکی از پیمانکارها بوده است خیلی بد عمل کرده است و بدون زیرسازی فقط روی زمین آسفالت ریخته است.

,

نماینده ماهشهر، امیدیه گفت:با اینکه چند بار این جاده لکه گیری و تعمیر شده ولی چون اشکال اساسی دارد فایده ای نداشته است ساخت این جاده در یکی از سفرهای دولت قبل به عهده وزرات نفت گذاشته شد و این وزرات خانه مسئول رسیدگی به این موضوع است.

,

وی اضافه کرد:باید با پیمانکاری که این چنین بیت المال را حیف و میل می کند و باعث چپ کردن چندماشین در آن جاده و به خطر افتادن جان مردم شده است برخورد جدی صورت گیرد و وادراش کنند تا به اصلاح مشکلات جاده اقدام کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه