اخبار داغ

توکلیان بعد از کاندیدا شدن برای عضویت در کمیته مربیان:

تا امروز هیچ حرکتی از کمیته مربیان ندیدم/ مربیان خیلی مظلوم واقع شده‌اند

تا امروز هیچ حرکتی از کمیته مربیان ندیدم/ مربیان خیلی مظلوم واقع شده‌اند
مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: چون تاکنون از کمیته مربیان هیچ حرکتی ندیده‌ام تصمیم گرفتم که برای شرکت در مجمع انتخاباتی آن کاندیدا شوم.
[

امیر توکلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا در مورد حضورش در مجمع فردای کمیته مربیان گفت: برای عضویت در این کمیته کاندیدا شده‌ام و فکر می‌کنم چهار تا پنج نفر قرار است به عضویت کمیته مربیان درآیند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
 
,
وی ادامه داد: دلیلم برای این کار، این بود که احساس کردم این کمیته نیاز به تغییر دارد و تاکنون از آن هیچ حرکتی ندیده‌ام. اگر کمیته مربیان بابرنامه پیش برود، خیلی کارها می‌تواند انجام دهد.
,
 
,
نایب‌قهرمان سابق جهان تصریح کرد: مربیان کشتی خیلی مظلوم واقع شده‌اند، و جایگاه‌شان هیچ‌گاه مشخص نیست. وظیفه این کمیته باید این باشد که در کل کشور برنامه‌ریزی کند و یکی دیگر از مسئولیت‌ها باید هم‌سطح‌سازی برنامه تمرینات در کل ایران باشد. اعتقادم این است که شناسایی مربیان بااستعداد و استفاده از آنها در تیم‌های پایه، بالا بردن سطح دانش مربیان، تقدیر و قدردانی از مربیان پیشکسوت و خبر گرفتن از وضع و حال آنها از جمله کارهایی است که باید در این کمیته انجام داد.
,
 
,
امیر توکلیان در خاتمه عنوان کرد: اگر مسئولیتی در این کمیته به عهده بگیرم حتما به دنبال این خواهم بود که نه تنها در تهران، بلکه در تمام شهرهای ایران کلینیک‌های بین المللی برگزار کنیم.
,
 
,
مجمع انتخاباتی کمیته مربیان کشتی فردا (پنجشنبه) انجام خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه