اخبار داغ

لیدرهای پرسپولیس آدرس اشتباهی دادند

لیدرهای پرسپولیس آدرس اشتباهی دادند
در حالی خبر کمک عضو سابق هیئت مدیره پرسپولیس برای جذب خلعتبری منتشر شد که وی پولی پرداخت نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، اخیرا محمد رویانیان اعلام کرد یک فرد نیکوکار و از علاقمندان به پرسپولیس قرار است مبلغ مورد نیاز برای فسخ قرارداد خلعتبری با عجمان امارات(یک میلیون دلار) را بپردازد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

در این مدت گمانه زنی های زیادی در مورد هویت این فرد انجام شد و از حسین هدایتی و بابک زنجانی صحبت به میان آمد که با تکذیب پرسپولیسی ها همراه شد.

,

سایت هواداران پرسپولیس در مطلبی اعلام کرد که آقای الف-ی همان فردی است که از او به عنوان فرد خیر نام برده می شود، فردی که حتی در پرونده وینگادا هم که رابط شرکت سپنتا بود به پرسپولیس کمک کرد.

,

رسانه ها نیز اقدام به معرفی این فرد کردند؛ احمد یوسفی عضو سابق هیئت مدیره پرسپولیس و از دوستان نزدیک علی پروین و صاحب اصلی نمایشگاه سورتمه.

,

نزدیکان باشگاه پرسپولیس اما این خبر را رد و اعلام کردند یوسفی واسطه ای بین فرد موردنظر با باشگاه پرسپولیس است و شخصا پولی پرداخت نکرده است.

,

طبق شنیده های خبرنگار نامه، این فرد خَیِر طباطبایی نام دارد؛ مدیر شرکت سپنتا.

,

محمد رویانیان چنید پیش اعلام کرد 240 هزار دلار از مطالبات وینگادا از محل در آمدزایی های باشگاه و 110 هزار دلار از مطالبات سرمربی سابق پرسپولیس با کمک مالی طباطبایی مدیر شرکت سپنتا و رایزنی احمد یوسفی هوادار پیشکسوت پرسپولیس پرداخت شد تا پرونده شکایت این مربی پرتغالی در فیفا بسته شود و به نظر می رسد این بار این کمک، قابل توجه خواهد بود و البته باید دید در ازای آن به چه چیزی خواهد رسید!

,

منبع:نامه نیوز

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه