اخبار داغ

حضور دانشجویان بسیجی دلیجان در کنار کشاورزان روستای راوه+عکس

حضور دانشجویان بسیجی دلیجان در کنار کشاورزان روستای راوه+عکس
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دلیجان گفت: با درخواست کشاورزان روستای راوه از بسیج دانشجویی شهرستان دلیجان برای کمک به ساخت جوی سیمانی دانشجویان بسیجی در این روستا حاضر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدصادق جعفری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دلیجان در گفتگو با خبرنگار پیام دلیجان گفت؛ با توجه به کمبود شدید آب کشاورزی و به منظور جلوگیری از هدر رفت آب، دانشجویان بسیج دانشجویی شهرستان دلیجان وارد میدان شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محمدصادق جعفری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دلیجان در گفتگو با خبرنگار , پیام دلیجان, پیام دلیجان, پیام دلیجان,  گفت؛ با توجه به کمبود شدید آب کشاورزی و به منظور جلوگیری از هدر رفت آب، دانشجویان بسیج دانشجویی شهرستان دلیجان وارد میدان شدند.,

 

,

, ,

 

,

 

,

جعفری اظهار کرد: در این طرح تعدادی از دانشجویان بسیج دانشجویی شهرستان دلیجان با نامه نگاری و پیگیری‌های زیاد ده تُن سیمان برای سیمان کردن جوی آب کشاورزان تهیه کردند.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه برای تکمیل این جوی به 15 تن سیمان دیگر نیاز است ادامه داد: امیدواریم بتوانیم این مقدار را نیز تهیه و مشکل کشاورزان را برطرف کنیم.

,

 

,

روستای راوه با حدود یکهزار و 500 نفر جمعیت از توابع دهستان دودهک شهرستان دلیجان در حدود 150 کیلومتری اراک - مرکز استان مرکزی - واقع شده است . 

,

 

,

 

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه