اخبار داغ

امام جمعه موقت نکا:

ریشه آل سعود از باتلاق یهود آبیاری می‌شود/ مرگ، هدیه آل سعود به مهمنان و زائران خدا

ریشه آل سعود از باتلاق یهود آبیاری می‌شود/ مرگ، هدیه آل سعود به مهمنان و زائران خدا
امام جمعه موقت نکا گفت: آل سعود مسجدالحرام و مکان حج را محل هتک حرمت به حرم و زائران آن قرار داده و به جای گل و کتاب، مرگ را به زائران و مهمانان خانه خدا هدیه کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پیک نکا، حجت‌الاسلام محمدصادق محمدی لائینی در خطبه‌های این هفته شهرستان نکا با اشاره به سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، اظهار کرد: هدیه والدین به دختران تنها به خرید وسایل و هدایا معطوف نیست بلکه بهترین هدیه پدر و مادر به فرزندان ازجمله دخترها، تربیت صحیح دختران براساس ضوابط و معارهای دینی و اخلاقی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک نکا,

وی خطاب به والدین افزود: با تربیت درست فرزندان آینده سالم و صحیح را برای آنان تضمین کرده و به فرزند خود هدیه داده‌اید همانطو که برنابر فرموده امیرالمومنین ارثی بهتر از ادب و تربیت اسلامی از سوی والدین برای فرزندان نیست.

امام جمعه موقت نکا، در ادامه با بیان اهمیت شیر مادر در تغذیه فرزندان، خاطرنشان کرد: هیچ ماده غذایی جایگزین شیر مادر نمی‌شود چراکه حاوی تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن کودک بوده که از سوی خداوند قبل از تولد طفل برای وی قرار داده شده است.

این مسئول اضافه کرد: برخی از مادران با بهانه خراب شدن بدن از دادن شیر به فرزندان خودداری می‌کنند، اما سوال این است که آیا خداوند به این امر آگاه نبوده و یا درصورت شیر ندادن به فرزند این بدن خراب نمی‌شود و بدن رو به پیری نرفته و انسان نمی‌میرد.

وی گفت: فرزندانی که با شیر مصنوعی خوارک داده شده و بزرگ شوند و در آینده در فضای مجازی حضور پیدا کنند این افراد انسان‌های دسته دوم می‌شوند، بر این اساس طبق دستور دین اگر عمل کنیم فرزندان خوبی می‌توان تربیت کرد.

سه گناه بزرگ آل سعود در موضوع حج

محمدی لائینی با اشاره به قرار داشتن در آستانه اولین ماه از ماه‌های حج، تصریح کرد: با وجود فرمان خداوند به حضرت ابراهیم(ع) برای دعوت از همه مردم برای شرکت در حج اما آل سعود در قبال مردم ایران این کار را انجام نداده و مشی شیطانی را درپیش گرفته است.

وی افزود: براساس آیات قرآنی آل سعود در این زمینه مرتکب سه گناه و اشتباه بزرگ شدند، اولین دلیل این است که خداوند مسجدالحرام و آن منطقه از حج را جایگاه امن و محل گردهمایی مردم قرار داد اما آل سعود این محل را محل هتک حرمت به حرم و زائران آن قرار داده وبه جای گل و کتاب، مرگ را به زائران و مهمانان خانه خدا هدیه کرده‌اند.

خطیب موقت جمعه نکا بیان کرد: در قبال این رفتار جواب درستی نیز نداده‌اند که البته تمام برنامه‌ریزی‌ها و حمایت‌ها از سوی آمریکا بوده است پس براساس فرامین قرآن آل سعود کافر شده‌ و به زودی گرفتار عذاب الهی می‌شوند.

وی اضافه کرد: آزاد بودن راه دسترسی به خانه خدا و مساوی بودن شرایط برای همه زائران در این زمینه دومین تأکید قرآن است اما آل سعود راه خانه خدا را بسته و به زائران ایرانی این اجازه را نداده‌اند که دومین گناه بزرگ آن‌ها و مصداق کفر براساس آیات صریح قرآن است.

محمدی لائینی یادآور شد: امام‌زاده‌ها، حرم‌ها، مساجد و اماکن مقدس باید از متولیان و کلیدداران متقی، شایسته و پاک بهره ببرند درحالی که آل سعود با ویژگی‌های قبلی شایسته کلیدداری نیستند اما آن را غصب کرده که سومین گناه بزرگ آنان است.

وی افزود: ریشه آل سعود به یهود بر می‌گردد بر همین اساس این شجره خبیثه ریشه‌اش از باتلاق یهودیت مشروب می‌شود همانطور که امروز تصمیمات اسرائیل را عربستان تأیید می‌کند و همینطور برعکس که نشان می‌دهد با یکدیگر یکی بوده، همکاری سیاسی دارند و هر دو نیز ضد ایران هستند.

امام جمعه موقت نکا اظهار کرد: همان کاری که یهود در ابتدای بعثت پیامبر اسلام می‌کرد را اکنون عربستان با جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه