اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان:

دشمن با بهره گیری از فضای مجازی قصد دارد هویت را از جوان مسلمان بگیرد

دشمن با بهره گیری از فضای مجازی قصد دارد هویت را از جوان مسلمان بگیرد
یادواره 51 شهید دوران دفاع مقدس 34 روستای ییلاقی دهستان کجید و سمام بخش رانکوه در مسجد امام حسین(ع) روستای لرود با حضور مردم متدین و شهید پرور شهرستان املش برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  املش ما ، معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان در مراسم یادواره 51 شهید دهستان کجید و سمام بخش رانکوه با تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت : پیام حضور و شرکت مردم در یادواره های شهدا  قدردان بودن مردم ایران اسلامی است زیرا که  با گذشت دو دهه از دوران دفاع مقدس هنوز پایبند به اصول و ارزش هاست و همیشه خویش را مدیون شهدا و خانواده معزز شهدا می داند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, املش ما,

 

,

سرهنگ پاسدار عباس بایرامی افزود: شهدا با نثار خون خویش این کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای همیشه در برابر هر گزندی بیمه کرده اند و ملت ایران توانسته در این مدت بسیاری از موانع پیشرفت را بر دارد و توطئه های بزرگی را خنثی و دشمنان را مأیوس کند.

,

 

,

وی ادامه داد : شهید در نزد خدا از جایگاهی برخوردارست که بسیاری از بهشتیان به مقام و منزلت شهید در بهشت غبطه و افسوس می خورند و حتی انبیاء الهی به احترام مقام شهید از مرکب پیاده می شوند.

,

 

,

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: شهادت مراتبی دارد که بالاترین آن قتال در راه خداست ولی کسی که برای کسب روزی حلال حرکت کند و قدم بردارد و ازدنیا رود او هم در فرهنگ اسلامی شهید محسوب می شود مهم آن است که با شناخت صحیح در مسیر دین درست حرکت کنیم.

,



سرهنگ پاسدار بایرامی با استناد به احادیث و روایات گفت: نه تنها اهل زمین بلکه ملکوتیان هم از جایگاه و منزلت واقعی شهدا در نزد خدا خبر ندارند و برایشان قابل درک و فهم نیست و اینقدر می دانیم که شهادت بالاترین مرگ هاست و ارزوی همه ی اولیاء الهی بوده است.

,
,
,


وی تصریح کرد: در معارف اسلامی دنیا به مثابه مزرعه ی آخرت معرفی شده و همه خوب می دانیم که هرگاه در مزرعه ای برای کاشت از بذر خوب استفاده شود و در مراحل مختلف داشت هم دقت و تلاش شود هنگام برداشت، محصول خوبی هم برداشت می شود و در این راه باید ثابت قدم بود ودر برابر حوادث و تهدیدها نهراسید.

,
,

 

,


سرهنگ پاسدار بایرامی افزود : شهدای ما از بهترین های جامعه ی ما بودند که از فضایل و محاسنات بسیاری برخوردار بودند و اکثریت قریب به اتفاق شهدا از قشر جوان جامعه ما بودند و آرزوهای بسیاری هم داشتند ولی همه را در راه اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند و با لبیک به ندای امام(ره) راهی جبهه شدند امروز همه به ویژه قشر جوان وظیفه داریم که بیشتر احوالات شهدا را مطالعه کنیم و بشناسیم و به وصیت شان عمل کنیم.

,
,


معاون هماهنگ کننده سپاه قدس اظهار داشت : دشمن امروز با بهره گیری از تکنولوژی به ویژه فضای مجازی قصد دارد غیرت دینی و معنویت را از جوان مسلمان ایرانی بگیرد و او را بی هویت کند تا از او بهره برداری برای امیال و اغراض خویش کند که البته این بار هم در محاسبات خویش مرتکب اشتباه بزرگی شده است.

,
,


وی خاطرنشان کرد: از جمله ویژگی های برجسته دوران دفاع مقدس آن است که برعکس همه ی جنگ ها فرماندهان نظامی ما در کنار و پیشاپیش سایر رزمندگان در برابر دشمن می جنگیدند و این امر باعث شده که ملت ایران فرماندهان شهید بسیاری را برای نظام تقدیم کرده است.

,
,


سرهنگ پاسدار بایرامی گفت: از دیگر ویژگی های دوران دفاع مقدس آن است که در همه جنگ ها دو ابرقدرت شرق و غرب رودرروی یکدیگر می ایستادند ولی در جنگ 8 ساله عراق علیه ایران به حمایت از صدام بعثی در کنار هم ایستادند.

,
,


سرهنگ پاسدار بایرامی گفت: دشمن به این نتیجه رسیده که محیط داخل کشور عزیزمان ایران را به انحاء گوناگون ناامن کند و اعتماد مردم را نسبت به مسئولین سلب کند تا از این حفره و شکاف به اهداف شوم و پلید خویش برسد.

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه