اخبار داغ

سردار شعبانی در یادواره شهدای بخش کلاچای:

اگر دشمن را در سوریه و عراق زمین گیر نکنیم ، این آسایشی که در کشورحاکم است نداشتیم

اگر دشمن را در سوریه و عراق زمین گیر نکنیم ، این آسایشی که در کشورحاکم است نداشتیم
سیزدهمین یادواره ۱۴۱ شهید و ۲ شهید گمنام بخش کلاچای عصردیروز در مسجد جامع این شهر با حضور اهالی متدین و شهید پرور برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودسری ها ،  سردار ناصر شعبانی با تسلیت شهادت امام جعفرصادق (ع) اظهار داشت: امروز مفتخریم که فقه ما فقه جعفری است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودسری ها,

 

,

معاون عملیات قرارگاه ثارالله سپاه افزود : امروز به پاس قدردانی از مجاهدت های شهدا در این مراسم جمع شده ایم تا با زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن بزرگواران فرهنگ شهادت را به نسل های جوان معرفی کنیم.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: شهدا جان دادند تا ما به زمین نیفتیم  از این رو باید تلاش کنیم تا با ادامه دادن راه آنها که بهترین مسیر رسیدن به کمال است قدردان رشادت‌های آنان باشیم.

,

 

,

سردار شعبانی با گلایه از برخی تفکرات که چرا امروز ایران در سوریه و عراق در حال نبرد می باشد ، اذعان داشت: اگر دشمن را در آنجا زمین گیر نکنیم ، این آسایشی که در کشور وجود دارد دیگر نبود.

,

 

,

معاون عملیات قرارگاه ثارالله ادامه داد: ایجاد گروهک‌ های وهابی و تکفیری توسط استکبار و آل‌سعود فقط برای ضربه زدن به نظام اسلامی ماست و این را شهدای مدافع حرم فهمیدند و برای آنکه گزندی به کشور نرسد از جان خود گذشتند.

,

 

,

وی در پایان سخنانش به فتنه ۸۸ اشاره نمود و گفت: عارف پس ۷ سال می گوید تقلبی نبوده است دوستان ما فضا را آشفته نموده بودند. آقای عارف  این توهین و تهمت به مردم است .

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه