اخبار داغ

شهردار یاسوج:

قفل شدن اعتبارات ماده 180 دلیل رکود در پروژه‌های عمرانی شرف‌‌آباد

قفل شدن اعتبارات ماده 180 دلیل رکود در پروژه‌های عمرانی شرف‌‌آباد
شهردار یاسوج گفت: دلیل رکود در پروژه‌های عمرانی منطقه شرف‌‌آباد عدم تخصیص حتی هزار تومان از اعتبارات ماده 180 به شهرداری یاسوج است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس محمدعلی جاوید در بازدیدی که به همراه نماینده مردم بویراحمد و دنا از منطقه شرف‌آباد شهر یاسوج داشت، اظهار کرد: اعتبارات شهرداری یاسوج کفاف اقدام در همه زمینه‌ها را نمی‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری یاسوج تا پیش از حضور ما حدود 35 میلیارد تومان به دستگاه‌های دیگر بدهکار بود که با تلاش شبانه‌روزی توانستیم این بدهی‌ها را تسویه کنیم.

,

جاوید در بخش دیگری از اظهارات خود از به حداقل رسیدن اعتبارات شهرداری یاسوج خبر داد و گفت: در سال گذشته قرار بود از محل اعتبارات ماده 180 مبلغ 10 میلیارد تومان برای ما در نظر گرفته شود که یک هزار تومانی هم به ما تعلق نگرفت.

,

شهردار یاسوج تصریح کرد: از این مبلغ دو میلیارد تومان برای شرف‌آباد و عمران آن در نظر گرفته شده بود که اگر تخصیص اعتبارات ماده 180 را در سال گذشته داشتیم در خصوص اجرای آسفالت و بهسازی معابر و جدول‌گذاری کارهای زیادی انجام داده بودیم.

,

وی از قول مساعد نماینده مردم بویراحمد و فرماندار این شهرستان برای در نظر گرفتن اعتبارات مورد نیاز برای این کار از محل اعتبارات استانی خبر داد و گفت: یکی از مشکلات دیگر این است که مردم در برخی از تعریض‌هایی که لازم است ممانعت و مقاومت می‌کنند.

,

شهردار یاسوج با تأکید بر این که حتی یک سانتی‌متر در طرح تفضیلی نمی‌توان دخل و تصرف در تعریض و یا عدم تعریض معابر انجام داد از مردم خواست تا با شهرداری برای بهسازی معابر همکاری و تعامل داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه