اخبار داغ

در گفت‌وگوی دانا با فعالان یمنی مطرح شد:

سیاست‌های سعودی و آمریکایی در یمن شکست خورده است/ عربستان مجری طرح‌های آمریکایی‌_صهیونیستی در منطقه است+ فیلم

سیاست‌های سعودی و آمریکایی در یمن شکست خورده است/ عربستان مجری طرح‌های آمریکایی‌_صهیونیستی در منطقه است+ فیلم
دو تن از فعالان یمنی با حضور در دانا، آخرین وضعیت جنگ در یمن و مسائل مربوط به آن تشریح کردند و عربستان را مجری طرح‌های آمریکایی‌، صهیونیستی در منطقه دانستند.
[

"ابواحمد" از فعالان یمنی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص آخرین وضعیت درگیری‌ها در یمن اظهار داشت: چیزی که در یمن حاصل شده شکست سیاست‌های سعودی و آمریکایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی افزود: این درست است که عربستان سعودی مرتکب جنایات‌های جنگی از جمله قتل کودکان، اطفال و زنان شده و زیر ساخت‌های یمن را خراب کرده است ولی این به معنای پیروزی آن‌ها در زمینه نظامی نیست.

,

 

,

این فعال یمنی با بیان اینکه دلیل شکست سیاست‌های عربستان این است که یمنی‌ها به فرهنگ قرآن و اهل بیت مجهز هستند گفت: این دشمن آمریکایی سعودی ما می خواهد که ملت یمن را به بردگی، ذلت و خواری بکشاند ولی ملت یمن با بهره‌گیری از فرهنگ قرآن کریم و حرکت نهضت امام حسین(ع) مانع از آن شدند و هیچ وقت سر تسلیم برای دشمن سعودی و آمریکایی فرو نیاوردند.

,

 

,

"ابومعید اسماعیل اسحاق" از دیگر فعالان یمنی در خصوص کشورهایی که عضو ائتلاف عربستان سعودی هستند به خبرنگار دانا گفت: عربستان سعودی در حال حاضر اجرا کننده طرح‌های آمریکایی، صهیونیستی در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا است.

, دانا ,

 

,

وی ادامه داد: با توجه به اینکه عربستان سعودی از ثروت های بزرگی بهره‌مند است، مبادرت به خریدن سازمان ملل در خدمت منافع آمریکا و اسرائیل کرده است.

,

 

,

این فعال یمنی در خصوص سانسور رسانه‌ای جنایات سعودی در یمن توسط رسانه‌های غربی گفت: اولین سیاست عربستان سعودی خرید و در اختیار گرفتن وسایل ارتباط جمعی و رسانه‌ها است.

,

 

,

ابومعید با بیان اینکه ما در مقابل جنگ رسانه‌ای غرب، از دستورات آیه 83 سوره نساء استفاده می‌کنیم عنوان کرد: از برنامه‌های ایالات متحده آمریکا این است که منافع کشور یمن را به تسخیر خود دربیاورد و این موضوع نه تنها در منافع فیزیکی حتی در بحث جنگ رسانه‌ای هم همین است و تلاش می‌کند تا رسانه‌ها را در اختیار خودش قرار دهد.

,

انتهای پیام/نج 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه