اخبار داغ

در چهارمحال و بختیاری :

فعالیت 400 کانون فرهنگی هنری مساجد در جشن های دهه کرامت

فعالیت 400 کانون فرهنگی هنری مساجد در جشن های دهه کرامت
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهار محال و بختیاری گفت: بیش از ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد استان در برگزاری جشن های دهه کرامت فعالیت های مطلوبی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بام ایران خبر ، جواد کارگران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: برگزاری جشن های مردمی دهه کرامت بر عهده ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور است که در استان ها با مدیریت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می شود.

وی تصریح کرد:  برگزاری جشن های مردمی دهه کرامت بر عهده ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور است که در استان ها با مدیریت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می شود.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه بیش از ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد استان در برگزاری جشن های دهه کرامت فعالیت دارند افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان هرساله برنامه ها و فعالیت های مطلوبی در برگزاری برنامه های دهه کرامت دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: کانون فرهنگی هنری عاشقان ولایت مسجد الرضا (علیه السلام) شهرکرد عهده دار حضور خادمین در استان با عنوان «زیر سایه خورشید» است.

 کارگران عنوان کرد: خادمین حرم امام رضا (علیه السلام) از ١٧ لغایت ۲۴ مرداد به مدت هفت روز همه شهرستان های استان سفر می کنند.

 وی مهمترین هدف این جشن ها، ترویج فرهنگ و زمینه سازی سلام دادن به امام رضا (علیه السلام) از راه دور، ابداع سنت حسنه، فرصت سازی تبلیغی و ایجاد نشاط دینی و تبلیغی را از اهداف برگزاری جشن های مردمی زیر سایه خورشید عنوان کرد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، دیدار با ائمه جمعه، مسئولان استانی و شهری با عنوان تکریم خدمتگزاران، دیدار با اعضای خانواده تشکل های میزبان با عنوان خانواده رضوی، حضور در حوزه های علمیه و دیدار با علما و طلاب با عنوان حج الله، دیدار با کارآفرینان با عنوان هموار گران مسیر الی الله و حضور در مراکز علمی و پژوهشی و دیدار با نخبگان با عنوان عالم آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) را از برنامه های خادمین حرم امام رضا (علیه السلام) در استان برشمرد.

خدابخش مرادی نافچی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در شورای هماهنگی دهه کرامت که در دفتر وی  برگزار شد، بابیان اینکه حضور خادمین حرم امام رضا (علیه السلام) در استان موجب ترویج فرهنگ رضوی می شود گفت: رویکرد جشن های دهه کرامت در استان عمومی بودن آن دانست.

وی به حضور پنج خادم حرم امام رضا (علیه السلام) به مدت هفت روز در استان اشاره کرد و افزود: دستگاه های اجرایی و هیئت های مذهبی نیز باید در برگزاری جشن های دهه کرامت همکاری لازم را داشته باشند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: استفاده از امکانات دستگاه ها در برگزاری جشن های دهه کرامت ضرورت دارد.

 مرادی نافچی به برنامه های تعیین شده برای حضور خادمین حرم امام رضا (علیه السلام) در استان اشاره و ابراز کرد: دیدار با خانواده شهدا، حضور در بیمارستان ها، دیدار با بیماران سرطانی و ... از جمله برنامه های برنامه ریزی شده برای حضور خادمین حرم امام رضا (علیه السلام) در استان است.

وی بابیان اینکه جشن های دهه کرامت با حضور خادمین حرم امام رضا (علیه السلام) در استان باید به طور مطلوب برگزار شود گفت: وجود یک هزار و ۵۰۰ هیئت مذهبی در استان می تواند در برگزاری جشن های دهه کرامت اثر گزار باشد.

انتهای پیام/530ب

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه