اخبار داغ

حال و هوای حرم حضرت معصومه در شب میلاد+تصاویر

حال و هوای حرم حضرت معصومه در شب میلاد+تصاویر
چند سالی است که روز میلاد حضرت معصومه(س) روز دختر نامگذاری شده همین امر سبب شده دختران در این شب در حرم حضرت معصومه(س) به صورت گروهی حضور پیدا کنند و با گلباران ضریح مطهر این روز را جشن بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت خبری ثامن همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) آیین استقبال از کاروان خورشید –خادمان آستان قدس رضوی- و نقاره زنی خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در این حرم حضرت معصومه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سایت خبری ثامن,

چند سالی است که روز میلاد حضرت معصومه(س) روز دختر نامگذاری شده همین امر سبب شده دختران در این شب در حرم حضرت معصومه(س) به صورت گروهی حضور پیدا کنند و با گلباران ضریح  مطهر این روز را جشن بگیرند.

,

همچنین در شب میلاد پر خیر و برکت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، مراسم نقاره زنی خادمان در صحن امام رضا علیه السلام حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار شد.

,

مراسم افتتاحیه دهه کرامت در روز پنجشنبه، 14 مردادماه جاری (اول ذی القعده) با حضور تولیت آستان های قدس رضوی و حرم حضرت فاطمه معصومه در شبستان امام خمینی(ره) گفت: این مراسم ساعت 7 صبح در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می گردد.

,

در دهه کرامت، همایش در پناه بانو ویژه بانوان، همایش ترنم باران ویژه دختران و پسران، محفل قرآنی هدیه ای از نور، جشن های خانوادگی نسیم کرامت، مجالس جشن، برگزاری دوره های آموزشی شخصیت شناسی امام رضا و حضرت فاطمه معصومه علیهماالسلام و جشنواره دهه کرامت ویژه کودکان از جمله برنامه های این دهه در حرم کریمه اهل بیت(ع) است.

,

تصاویر از علی سامانلو

,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه