اخبار داغ

به مناسبت دهه کرامت؛

شب شعر رضوان در کاشمر برگزار شد

شب شعر رضوان در کاشمر برگزار شد
همزمان با دهه کرامت «شب شعر رضوان» ویژه بانوان شاعر شهرستان های کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در محل مجتمع فرهنگی هنری سرو کاشمر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از #کاشمربصیر رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر در گفتگو با کاشمربصیر در این رابطه گفت: فراخوان برگزاری این شب شعر حدود یک ماه پیش اعلام گردید و در پی آن آثار فراوانی از بانوان شاعر در حوزه شعر رضوی به دبیرخانه شب شعر رضوان ارسال شد و از آنجا که بخش زیادی از شاعران شرکت کننده را دانش آموزان و فرهنگیان تشکیل می دادند با هماهنگی اداره آموزش و پرورش کاشمر، بخش دانش آموزی نیز به این شب شعر افزوده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, #کاشمربصیر,

جواد روشندل افزود: اختصاص این شب شعر به بانوان با هدف استفاده از توانمندی ها و تبادل اندیشه های بانوان شاعر صورت گرفته است.

,

وی ادامه داد: از آنجا که ظرفیت های شعر و ادب در شهرستان کاشمر، قابل توجه و گسترده می باشد لذا مقرر گردید انجمن شعر بانوان ترشیز به صورت مستقل فعالیت خود را آغاز کند تا بتواند به ظرفیت های بانوان در حوزه شعر و ادب بپردازد لذا از دو ماه پیش این انجمن تشکیل و در اولین گام در راستای رویدادهای فرهنگی، برگزاری شب شعر رضوان ویژه بانوان کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در دستور کار قرار گرفت.

,

روشندل با بیان اینکه دبیری این شب شعر را خانم اکرم صانعی و هیأت داوران را خانم ها زینتی، هاشم زاده و صابری تیموریان بر عهده داشتند گفت: در بخش بزرگسال شعر رضوی خانم ها معصومه اسکندری، زکیه مرادپور، سارا بهشتی و زهرا ولی پور و در بخش دانش آموزی شعر رضوی خانم ها نرگس فانی، زینب بافنده، بیتا تقی زاده و مطهره خواجوی به عنوان شاعران برگزیده انتخاب شدند.

,

وی افزود: همچنین از دو پیشکسوت شعر رضوی خانم ها راضیه امامی و پروین برهانی هم در این شب شعر تجلیل به عمل آمد ضمن اینکه از خانم ریحانه کاردانی شاعر کاشمری که در دیدار شاعران برگزیده کشور با مقام معظم رهبری به شعرخوانی پرداخته و مورد تشویق رهبر انقلاب واقع شده بود نیز تقدیر گردید.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه