اخبار داغ

پیکان با غلبه بر سیاه‌جامگان حریف فجرسپاسی شد

پیکان با غلبه بر سیاه‌جامگان حریف فجرسپاسی شد
تیم فوتبال پیکان با برتری مقابل سیاه‌جامگان ابومسلم مشهد برای رسیدن به لیگ برتر باید به مصاف فجرسپاسی برود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانادیدار برگشت تیم‌های فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم مشهد و پیکان در چارچوب مرحله پلی‌آف لیگ دسته اول عصر امروز از ساعت 16 در ورزشگاه تختی مشهد آغاز شد که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند و با توجه به تساوی دیدار رفت، کار به وقت‌های اضافه کشیده شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

در جریان نیمه اول حمید غلامی بازیکن سیاه‌جامگان ضربه سری به سمت دروازه پیکان زد که پس از دفع مسعود همامی توپ به تیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. در طرف مقابل هم جهانگیر عسگری بازیکن پیکان موقعیت تک به تکی با دروازه‌بان سیاه‌جامگان داشت که نتوانست توپ را به گل تبدیل کند.

,

محمدصادق بارانی بازیکن پیکان نیز در دقیقه 39 شوت محکمی زد که از کنار دروازه سیاه‌جامگان عبور کرد. در پایان نیمه نخست دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

,

در نیمه دوم روح‌الله باقری بازیکن سیاه‌جامگان در دقیقه 48 توانست توپ را وارد دروازه پیکان کند اما داور آن را به علت آفساید مردود اعلام کرد.

,

همچنین جهانگیر عسگری بازیکن پیکان دو سه موقعیت تک به تک با دروازه‌بان سیاه‌جامگان به دست آورد که نتوانست به گل تبدیل کند.

,

در دقیقه 4 وقت اضافه اول محمد برجلو توانست گل پیروزی‌بخش پیکان را به ثمر برساند و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست یابد. شاگردان فرهاد کاظمی در دقیقه 108 توسط مرتضی آقاخان به گل دوم خود دست یافتند. پس از این گل هواداران مشهدی وارد زمین شدند و باعث شدند بازی چندین دقیقه متوقف شود. در دقیقه 116 نیز مجید خدابنده‌لو موفق شد گل سئم پیکان را به ثمر برساند.

,

در دقیقه 118 نیز سیاه‌جامگان توسط مصطفی شهرکی یک از گل‌های خورده را جبران کرد.

,

در این دیدار همچنین کاظم برجلو از پیکان در دقیقه 119 با دریافت کارت قرمز اخراج شد.

,

بدین ترتیب پیکان موفق شد سیاه‌جامگان را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

,

دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود و بدین ترتیب پیکان در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 3 بر یک سیاه‌جامگان را شکست داده و حریف فجر سپاسی در پلی‌آف شود.

,

پیکان برای رسیدن به لیگ برتر باید در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف فجرسپاسی برود. بازی رفت دو تیم 6 اردیبهشت و دیدار برگشت 11 اردیبهشت برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه