اخبار داغ

مولوی اهل تسنن:

ناقضان حقوق بشر به دنبال کتمان حقایق ایران اسلامی هستند/ایران سدی در برابر اهداف آمریکا

ناقضان حقوق بشر به دنبال کتمان حقایق ایران اسلامی هستند/ایران سدی در برابر اهداف آمریکا
مولوی فهیمی گفت: آمریکایی ها سعی دارند که واقعیت ها را کتمان کنند و به انحراف بکشانند طبیعی است که از راه های مختلف بخواهند اسلام و جمهوری اسلامی ایران را محکوم کنند و تلاش میکنند تا نگذراند مردم تفکرات درست را پیگیری کنند و جهان به نتیجه مطلوب برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از "آرمان کرمان" اسرائیل و آمریکا به عنوان بزرگترین نقض کننده های حقوق بشر در جهان شناخته شده اند و جنایات آن ها بر هیچکس پوشیده نیست و جالب است که همین ها کسانی را که مدافع حقوق بشر هستند را ناقض حقوق بشر می خوانند و خودشان را همواره مبرا می کنند و کاملا واضح است که ایران کشوری بر خلاف مواضع آن هاست و به همین دلیل سعی می کنند کشور مقدر ایران اسلامی را به انزوا بکشانند اما باید بدانند که هرگز موفق نخواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان,

مسئله اعدام گروه تروریستی توحید و جهاد در غرب کشور خواسته همگانی بود چرا که دست این تروریست های تکفیری به خون بسیاری از هموطنان ما آلوده شده بود اما اینکه وزارت خارجه آمریکا این اقدام را ضد حقوق بشری دانست کمی خنده دار به نظر می آید چرا که تمامی علمای اهل سنت و مردم عدم برخورد با این تروریست ها را محکوم کردند و این ناقضان حقوق بشر باید بدانند که حق کوچکترین دخالتی در امور ایران را ندارند.

,

مولوی محمد صدیق فهیمی، در گفتگو با "آرمان کرمان" در واکنش به اعدام تروریست های تکفیری در غرب کشور گفت: آمریکایی ها جمهوری اسلامی ایران و مقاومت اسلامی را در تضاد با اهدافشان می بینند چرا که اکثر کشورها یا سکوت کردند و یا همه با آن ها هم نظر هستند و فقط جمهوری اسلامی ایران است که زیر بار برنامه های آن  ها نمی رود و با اهداف پلید و پشت پرده آن ها کاملا آشناست.

, آرمان کرمان,

این مولویاهل تسنن بندر عباس در ادامه افزود: آمریکایی ها در فکراین هستند که ایران، عقاید و تفکرات صحیح جمهوری اسلامی ایران  و نظام اسلامی را به انزوا و انحراف بکشانند.

,

مولوی فهیمی عنوان کرد: آمریکایی ها سعی دارند که واقعیت ها را کتمان کنند و به انحراف بکشانند طبیعی است که از راه های مختلف بخواهند اسلام و جمهوری اسلامی ایران را محکوم کنند و تلاش میکنند تا نگذراند مردم تفکرات درست را پیگیری کنند و جهان به نتیجه مطلوب برسد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: آمریکا به دنبال این است که نگذارد هدف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران به جهانیان برسد زیرا آن را مخالف اهداف خودشان می بینند و میدانند که ایران کشوری ضد استکباری است، حقیقت جایی است که ما موضع گرفته  ایم نه آن ها و این را مردم باید بدانند.

,

در پایان باید یاداور شدکه هدف این گروه های تروریستی برهم زدن وحدت میان شیعه و سنی است و همان طور که همواره شاهد جنایاتشان بوده ایم شیعه و سنی برایشان تفاوتی ندارد و تنها به دنبال به کرسی نشادن تفکرات شوم خود هستند و بدیعی است که خونخوارهای جهانی چون اسرائیل و آمریکا از آن ها حمایت کنند چون ذات هر دو ان ها و اهداف هر دو ان ها پلیدی است اما باید بدانند که هیچ گاه نمی توانند اهداف شوم خود را عملی کنند.

,

 

,

انتهای پیام/م

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه