اخبار داغ

در جلسه شورای اداری گلپایگان مطرح شد:

سپاه یک نیروی غیرتمند و دلسوز است/فرهنگ سازی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است/جزیره ای عمل کردن از آفات سیستم اداری شهرستان گلپایگان است

سپاه یک نیروی غیرتمند و دلسوز است/فرهنگ سازی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است/جزیره ای عمل کردن از آفات سیستم اداری شهرستان گلپایگان است
فرماندار گلپایگان گفت: سپاه یک نیروی غیرتمند و دلسوز است که تلاشش باعث کیان وحفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی در دفاع مقدس شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از  گلپانا ،  محسن حسین میرزایی در جلسه شورای اداری شهرستان  که درجوار امام زاده دانیال پیغمبر شهر  گلشهر  با حضور امام جمعه گلشهر، نماینده و مسئولان شهرستان برگزارشد، ضمن گرامیداشت یاد وخاطر شهدا وتبریک میلاد حضرت فاطم ه الزهرا(س) اظهارداشت: مسئولان درجهت خدمتگزاری به مردم که ولی نعمت خود هستند تلاش کنند چرا که بدون حضور مردم کارها به مرحله ظهور وبروز نمی رسد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا , گلپانا, امام زاده دانیال پیغمبر, گلشهر, امام جمعه گلشهر,

وی بابیان اینکه تکریم ارباب رجوع در رأس کار مسئولان قرار گیرد، خواستار شد: کار شما مسئولان زمانی در نزد پروردگار مورد قبول واقع می شود که رضایت مردم به ویژه محرومین  و خانواده شهدا وایثارگران را به همراه داشته باشد نه کسانی که دارای قدرت وثروت باشند.

,

فرماندار گلپایگان با اشاره به سالروزتأسیس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی که به فرمان امام راحل(ره) تأسیس شد، تصریح کرد: سپاه یک نیروی غیرتمند و دلسوز است که تلاشش باعث کیان وحفظ  نظام مقدس جمهوری اسلامی در دفاع مقدس شد.

, گلپایگان,

محسن حسین میرزایی به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است اشاره ،و تأکیدکرد: شالوده تحقق اقتصاد فرهنگ است چرا که اگر خواهان رشد وتعالی کشور در همه جهات به ویژه اقتصاد، سیاست، صنعت وتجارت هستیم باید فرهنگ که پاشنه همه اینها است تحقق یابد.

,

وی ادامه داد: فرهنگ کشور باید تحقق یابد آن هم فرهنگ غنی ،ناب وفاخر و بی بدیل دینی که برگرفته از فرهنگ اسلام ناب محمدی است صورت گیرد ،  کما این  که شهرستان گلپایگان فرهنگ دینی برگرفته از اسلام ناب محمدی را از مهدعالم پروری به اثبات رسانده است.

,

حسین میرزایی درادامه با اشاره به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها ،بیان کرد:شورای هدفمندی یارانه ها در سال ۹۲ تشکیل شد، که این شورا متشکل از ۷کمیته، که هر کدام  از این کمیته ها تاکنون در زمینه توجیه هدفمندی یارانه ها ۴جلسه در محل فرمانداری گلپایگان برگزار کردند.

,

فرماندار گلپایگان افزود:  ثبت نام برای یارانه ها بدون وجود مشکلی در حال اجرا، و روزهای پایانی ثبت نام را سپری می کند.

, فرماندار گلپایگان,

این مقام مسئول در شهرستان با تأکید براینکه وفاق وهمدلی بین مسئولان رشد وتعالی شهرستان را به همراه خواهد داشت، ابراز داشت: بخشی نگری وجزیره ای عمل کردن از آفات سیستم اداری  شهرستان است.

,

فرماندارگلپایگان با بیان اینکه مسئولان از ظرفیت های موجود شهرستان به نحو مطلوبی استفاده کنند، تأکید کرد:مسئولان شهرستان برای جذب  اعتبارات تملک دارای سال ۹۲ تا ۳۱تیرماه  سال جاری فرصت دارند که  از طریق ادارت مربوطه در استان اقدام اساسی را انجام دهند.

,

حسین میرزایی درادامه تشکیل پایگاه مقاومت بسیج درسطح ادارات  را خواستار شد و خاطرنشان کرد: از حالت روزمرگی در شهرستان خارج شوید و  با مدیریت جهادی وعزم ملی  در تحقق شعار امسال تلاش مضاعف داشته باشید.

,

درادامه امام جمعه گلشهرضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه الزهرا(س)،اظهارداشت:از فرماندار محترم گلپایگان که زمینه برگزاری جلسات شورای اداری را در جوار امام زادگان ،مساجد و  روستا را فراهم کرده است تشکر وقدردانی می کنم  چرا که این مکانها حال و هوای معنوی و روحانی به جلسات می بخشد.

,

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی موسوی خراسانی تأکید کرد: مسئولان برای خدمتگزاری انتخاب شدند وباید رضایت ارباب رجوع را فراهم کنند.

,

وی افزود: حضرت سیدالشهدا (ع) در روز عاشورا فرمودند از ستم کردن به کسی که به غیر خدا کسی را ندارد بپرهیزید که گرفتار غذاب الهی می شوید،خدمت به مردم ثواب دارد وبدانید که اگر خدمت خالصانه برای مردم انجام دهید اگر به قصد بزرگ نمایی هم  نیآمده باشید خدا شما را نزد خلق خدا بزرگ خواهدکرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه