اخبار داغ

وقتی سهم مردم نادیده گرفته می شود

سهامداران بلاتکلیف پدیده شاندیز/ تذکر کتبی عضو کمیسیون معادن مجلس به سه وزیر برای تعیین تکلیف پرونده پدیده شاندیز

سهامداران بلاتکلیف پدیده شاندیز/ تذکر کتبی عضو کمیسیون معادن مجلس به سه وزیر برای تعیین تکلیف پرونده پدیده شاندیز
فریدون احمدی، نماینده مردم زنجان و طارم و نائب رئیس دوم، کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی به سه وزیز خواستار تعیین تکلیف وضعیت سهامداران پدیده شاندیز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا، نماینده مردم زنجان و طارمی در نامه ای خواستار رسیدگی به وضعیت شکایات و تعیین تکلیف سهامداران پدیده شاندیز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

این نامه به سه وزیر امور اقتصاد و دارایی،وزیر کشور و دادگستری نوشته شده است.

,

متاسفانه علیرغم وعده های مسئولان، سهامداران پدیده شاندیز که عموما بر اساس اعتماد به رسانه ملی"صدا و سیما"اقدام به خرید سهام این شرکت کرده اند،تحقق نیافته و خانواده های زیادی در نگرانی و مشکلات ناشی از عدم معامله و فروش سهام این شرکت دست و پا می زنند.

,

لذا لازم است این موضوع به صورت جدی رسیدگی، پیگیری و تعیین تکلیف شود.

,

*آخرین وضعیت پرونده شاندیز

, *آخرین وضعیت پرونده شاندیز,

گفتنی است،پرونده شرکت پدیده شاندیز همچنان در دادسرای مشهد تحت رسیدگی قرار دارد و فعالیت دفاتر خرید و فروش سهام و تبلیغات این شرکت ممنوع است.

,

این در حالی است که اگر مدیران پدیده به تعهدات خود در مهلت باقی مانده عمل نکنند و اقدام موثری را برای پرداخت حق و حقوق مردم انجام ندهند، دادسرا به وظیفه قانونی خود عمل می کند.

,

دادستان عمومی و انقلاب مشهد ضمن بیان این مطلب به تشریح آخرین وضعیت این پرونده پرداخت و افزود: پس از آن که فعالیت دفاتر خرید و فروش غیرقانونی سهام و تبلیغات این شرکت از سوی مسئولان قضایی ممنوع و دفاتر پدیده در کشور پلمب شد، مدیران این شرکت ملزم شدند تا فقط سهام فروخته شده را از سهامدارانی که مایل به فروش بودند خریداری کنند اما در این میان گواهی هایی در قبال خرید سهام به فروشندگان ارائه شد که دارای نقایصی بود به همین خاطر با پیگیری های دادسرا قرار شد گواهی های صادره از سوی شرکت پدیده به نحوی اصلاح شود که حق و حقوق سهامداران در آن رعایت شده باشد.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه