اخبار داغ

دادستان کل کشور:

برخی درون نظام با اسرائیل و آمریکا هم‌نوا شده‌اند/اسناد جنایات سیدمهدی و جنایات اصفهان را هم منتشر کنید

برخی درون نظام با اسرائیل و آمریکا هم‌نوا شده‌اند/اسناد جنایات سیدمهدی و جنایات اصفهان را هم منتشر کنید
دادستان کل کشور گفت: در درون نظام می‌بینیم عده‌ای با دشمنان با سازی که اسرائیل و آمریکا و غرب و عناصر درون منطقه آنها می‌نوازند همراهی می‌کنند و به دنبال تطهیر جنایتکاران منافق هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری در مراسم تشییع پیکر مطهر دو تن از شهدای مدافع حرم ضمن تجلیل از مقام بالای این شهیدان از فایل صوتی منتشر شده از سوی بیت آیت الله منتظری انتقاد کرد و گفت: در درون نظام می‌بینیم عده‌ای با دشمنان با سازی که اسرائیل و آمریکا و غرب و عناصر درون منطقه آنها می‌نوازند همراهی می‌کنند و به دنبال تطهیر جنایتکاران منافق هستند. که در ابتدای انقلاب چه جنایاتی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: بعد از حمله گسترده منافقین زیر پرچم صدام و با حمایت آمریکا که قصد رسیدن به تهران را داشتند و تا نزدیکی کرمانشاه هم آمدند در عملیات مرصاد که شما مردم بینی آن‌ها را به خاک مالیدید، آن جنایاتی که نمونه‌هایی از آن امروز توسط داعش شاهد هستیم. آن فایل صوتی که سال‌ها از آقایی گرفتند و از طریق رادیوهای بیگانه مثل BBC منتشر کردند و در جهت تطهیر جنایات منافقین این کار را انجام دادند. همان آقایی که با تعبیر فرمایش امام شیخ ساده‌لوحی بود که در دست منافقین گرفتار شده بود.

,

منتظری تصریح کرد: امروز این حرکت از سمت بیت آن شیخ ساده‌لوح بسیار تاسف برانگیز است. آن فایل صوتی که سال‌ها پیش در جلسه خصوصی که بعضی از مسئولین قضایی پیش این آقا بودند را به رادیوهای بیگانه منتقل کردند و آن قداست و صلابت و جایگاه رفیع امام راحل را با عمل شنیع خود زیر سوال بردند و در مصاحبه‌ای می‌گویند اسناد بیشتری دارند و در آینده آن را منتشر می‌کنند.

,

دادستان کل کشور گفت: من خطاب به این حرف می‌گویم بیایید آن اسناد جنایات سیدمهدی اسناد جنایات اصفهان و قهدریجان که به دست عوامل بومی اتفاق افتاد و پرونده‌های این جنایت‌ها را منتشر کنید. بگذارید همه بدانند شما چه جنایتی کردید. اگر شما منتشر نمی‌کنید ما آن اسناد را داریم و آن اسناد موجود است. 

,

وی با بیان این‌که «ما جنایات منافقین را فراموش نکرده‌ایم» خاطرنشان کرد: جنایات منافقین را در سال‌های 50 و 60 و ترور بیش از 17 هزار نفر شخصیت‌های وارد نظام مقدس جمهوری اسلامی تا مردم کوچه و بازار، کودک و جوان و زن را فراموش نکرده‌ایم.

,

حجت الاسلام منتظری تصریح کرد: حمله آن‌ها در عملیات مرصاد با پشتیبانی صدام خائن و آمریکای متجاوز فراموش نشده، امروز دنیای غرب ،صهیونیسم و آل سعود به دنبال تطهیر جنایتکاران برآمده‌اند؛ جنایتکارانی که دست آن‌ها تا مفرق به خون آغشته است، دنیای استکبار با همان ایدئولوژی که داشت با همان استراتژی و تغییر در تاکتیک ها نتوانست از عناصر درونی استفاده کند و ملت صحنه را برای آنها خالی نکردند و رهبری هوشیارانه امام راحل و پس از آن رهبری رهبر انقلاب مقام معظم رهبری از نظام و ارزش‌ها و انقلاب معظم جمهوری اسلامی حفاظت و صیانت می‌کند که آنها برنامه های خود را تغییر دادند و گروهی را آمریکا و اسرائیل به نام داعش تربیت کرد و به صحنه آورد و مدتی منطقه را به آتش کشیدند.

,

منتظری با اشاره به اینکه هدف اصلی پیدایش داعش ایران بوده و هست گفت: اگرچه این هدف از ابتدا وجود داشت اما دشمنان در آغاز شیوه حرکت خود را از لبنان آغاز کردند با این حال مردم هرگز اجازه نخواهند داد این نیروها در کشور آتش افروزی کنند.

,

دادستان کل کشور در ادامه با اشاره به اقدام تروریستی روز گذشته در کرمانشاه گفت: این اتفاق در حالی رخ داد که بدون آنکه کوچکترین خونی از نیروهای ما به روی زمین ریخته شود، ۵ نیروی تروریستی به هلاکت رسیده و ۶ نفر نیز دستگیر شدند.

,

منتظری همچنین با محکومیت فعالیت مرموز عناصر سیاسی و دیپلمات‌های غربی در غرب کشور گفت: چرا باید دیپلمات‌های غربی در غرب کشور از مناطق ممنوعه فیلمبرداری کنند. سوال اینجاست که سفرا و عناصر غربی در غرب کشور چه ماموریتی دارند.

,

وی با اشاره به درخواست از مسئولان سیاسی و وزارت امور خارجه، گفت: می‌خواهیم که مسئولان سیاسی با این مسئله برخورد کنند و این افراد را به عنوان عناصر نامطلوب از کشور بیرون کنند.

,

منتظری در ادامه گفت: همه مردم می‌دانند که شهدای مدافع حرم چه افغانی و چه از سایر کشورهای اسلامی در دفاع از حریم اسلام چه اقدامی را انجام می‌دهند و اگر این عزیزان در میدان جنگ به نبرد علیه داعش نمی‌رفتند امروز در خیابان‌های کرمانشاه، تهران و اصفهان باید شاهد همان جنایت‌های داعش در سوریه می‌بودیم.

,

وی ضمن تکریم جایگاه رفیع شهدای مدافع حرم خاطرنشان کرد: امروز مردم می‌دانند که شهدای مدافع حرم در کشور افغانستان و برادر افغان ما چه در کشور خود و چه در سایر بلاد اسلامی دفاع از حریم امامت و ولایت کوشیده‌اند و اگر این عزیزان در آن سرزمین‌ها به میدان جنگ با داعش و تکفیری ها نروند، در خیابان‌های همدان، کرمانشاه، تهران و اصفهان باید شاهد همان آتش افروزی‌هایی باشیم که در سوریه است.امنیت ما مرهون ایثارهای این عزیزان است.

,

 

,

منبع: فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه