اخبار داغ

فتونیوز/تهدید آیت الله خامنه‌ای جدی است

فتونیوز/تهدید آیت الله خامنه‌ای جدی است
پایگاه اینترنتی«میدل ایست آنلاین»: در ماه ژوئن رهبر عالی ایران آیت الله خامنه ای نیز در تهدیدی، سخنرانی های ترامپ را مورد خطاب قرار داد و هشدار داد در صورتی که توافق هسته ای ایران نقض شود، ما نیز این توافق را آتش خواهیم زد.
[

به گزارش سرویس چندرسانه‌ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پایگاه اینترنتی میدل ایست آنلاین در گزارشی با عنوان "آخرین شلیک جمهوری خواهان به توافق هسته ای" به مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ و و مخالفات های جدی وی با توافق برجام پرداخت و نوشت: از زمانی که وی مبارزات انتخاباتی خود را آغاز کرده است، ترامپ چندین و چند مرتبه قول داده است تا این توافق را که موجب رفع تحریم های ایران شده است، را متوقف خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این پایگاه خبری افزود: «وی در سخنرانی های خود اولویت خود را توقف توافق فاجعه آمیز برجام برشمرده است. در ماه ژوئن رهبر عالی ایران آیت الله خامنه ای نیز در تهدیدی، سخنرانی های ترامپ را مورد خطاب قرار داد و هشدار داد در صورتی که توافق هسته ای ایران نقض شود، ما نیز این توافق را آتش خواهیم زد. اکنون مشخص نیست که آیا ترامپ می داند که توافق انجام شده توسط اعضای شورای امنیت ملی به امضا رسیده است یا نه اما به طور کلی به نظر می رسد که درک وی از سیاست های خارجه درست نباشد. در زمینه فروش هواپیماهای بوئینگ نیز، وی با مخالفت هایی که انجام داده است می تواند در نهایت منجر شود تا ایران به سوی بازار های اروپایی برود و دست آمریکا از این قرار داد بزرگ خالی بماند.»

,
 
,

, , ,

برای دریافت در سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه