اخبار داغ

آغاز به کار رسمی پویش مردمی «گلباف من»

آغاز به کار رسمی پویش مردمی «گلباف من»
در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و همزمان با برگزاری دومین جشنواره ترخون شهر گلباف، پویش مردمی «گلباف من» آغاز به کار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از " بوتیا " در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و همزمان با برگزاری دومین جشنواره ترخون شهر گلباف، پویش مردمی «گلباف من» آغاز به کار کرد. این پویش، با هدف ایجاد حرکت و جنبش اجتماعی در میان جوانان و ساکنین شهر گلباف و بسیج ظرفیت های مردمی در جهت توسعه و آبادانی گلباف، فعالیت خود را آغاز نموده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  بوتیا,

آن طور که در بیانیه شروع به کار این پویش آمده است، " «گلباف من»، یک پویش مردمی است که از قدم های کوچک شروع شده ، اما آرزوهای بزرگی برای سرزمین زیبای گلباف دارد؛ ما قصد داریم دست در دست هم، به یاری شهرمان بشتابیم و ایمان داریم که همت های بلندمان، در کنار همکاری و یاریگری و در سایه توکل به خدای مهربان، ان شا الله به سر منزل مقصود خواهد رسید".

,

پویش گلباف من به دنبال تجمیع توان همه گروه ها و افرادی است که به نوعی دغدغه گلباف را دارند و در این راه، محدودیتی از جهت همراهی و پیوستن به آن وجود ندارد. باور محوری این پویش این است که شهر زیبای گلباف، سزاوار روزهای بهتری است و این روزهای بهتر در سایه قدم ها و تلاش‌های تک تک ساکنین و علاقه مندان آن می تواند محقق شود.

,

این پویش در گام اول با برگزاری یک فراخوان و مسابقه از تمامی افرادی که به نوعی با گلباف پیوند دارند، خواسته است که با مراجعه به وبسایت پویش به آدرس www.golbafeman.ir نسبت به ارسال یک ایده، جمله یا عکس درباره گلباف، ظرفیت ها و جاذبه های آن اقدام نمایند. جوایز نفیسی نیز برای همه شرکت کنندگان، در نظر گرفته شده است که در وبسایت پویش به آن پرداخته شده است.

, www.golbafeman.ir,

این پویش، به گفته بانیان آن، به هیچ سازمان و نهاد خاصی تعلق ندارد و یک جریان ادامه دار است که در گام های بعدی از ایده ها و ابتکارات بیشتری برای جلب مشارکت مردم در جهت توسعه و آبادانی گلباف بهره می گیرد. نقطه قوت این حرکت، برخورداری از همراهی و حمایت مجموعه ای از ساکنین قدیمی و متولدین گلباف و نیز سازمانهای خصوصی و دولتی و دانشگاهی است.

,

پژوهشکده سیاست گذاری دانشگاه صنعتی شریف به عنوان یکی از مراکز طراز اول دانشگاهی کشور در حوزه توسعه منطقه ای و محلی، انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی به عنوان تشکلی مردم نهاد و فعال در حوزه کارآفرینی اجتماعی، و بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان معین اقتصاد مقاومتی در منطقه گلباف، از جمله حامیان سازمانی این پویش هستند.

,

پویش گلباف من در وبسایت خود، با دعوت از عموم مردم و اقشار مختلف جهت پیوستن به آن، از تمرکز بر تلاش جمعی و کار گروهی برای رسیدن به اهداف خود سخن گفته است: " ما قصد داریم دست در دست هم، به یاری شهرمان بشتابیم و در این راه دست همراهی همه شمایی که دغدغه ها و آرزوهای بزرگ برای گلباف دارید و عزمی جدی برای حرکت، به گرمی می فشاریم ".

,

توضیحات بیشتر راجع به چگونگی پیوستن به این پویش و شرکت در مسابقه در وبسایت golbafeman.ir و نیز در کانال تلگرام @golbafeman قابل رویت است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه