اخبار داغ

آزمون ورودی آیه های تمدن 93 پنج شنبه ۴ اردیبهشت ماه برگزار می شود

آزمون ورودی آیه های تمدن 93 پنج شنبه ۴ اردیبهشت ماه برگزار می شود
محمد تقی امینی گفت: آزمون مبنا و تکمیل ظرفیت آیه های تمدن سال 93، ساعت 9 صبح روز پنج شنبه 4 اردیبهشت ماه همزمان در سراسر کشور برگزار می گردد. دانش آموزان داوطلب بایستی حداکثر تا ساعت 8 صبح به محل های آزمون مراجعه نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل ازدیارآفتاب مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان مرکزی  ادامه داد: بیش از 5000 هزار نفر دانش آموز بسیجی داوطلب ورود به طرح آیه های تمدن در 7 پایه رشته ثبت نام نموده که جهت ورود به طرح آیه های تمدن با هم رقابت خواهند کرد. شرط ورود به طرح موفقیت در آزمون ورودی 4 اردیبهشت می باشد. افرادی که حدنصاب نمره موردنیاز را کسب نمایند در طرح پذیرفته شده و تا ورود به دانشگاه از خدمات علمی رایگان برخوردار خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی با بیان اینکه طرح آیه های تمدن جهت ارتقاء بنیه تحصیلی دانش آموزان ، افزایش معدل و کسب رتبه های برتر برای ورود به دانشگاه های مرجع است گفت: دانش آموزان پایه هفتم تا پیش دانشگاهی در سال تحصیلی 94-93 تحت پوشش قرار می گیرند.
محمد تقی امینی  همچنین عنوان کرد، دانش آموزانی که درآزمون ورودی شرکت می کنند اگر رتبه برتر کسب نمایند در سطح الف طرح پذیرش شده و به مدت شش سال بورسیه می شوند و از خدمات آموزشی رایگان از جمله مشاوره های گروهی و انفرادی، کتب و نرم افزارهای کمک آموزشی، آزمون های منظم و دوره ای پیشرفت تحصیلی ، کلاس های آموزشی و رفع اشکال، اردوهای آمادگی نوروزی و ... بهره مند خواهند شد. علاوه بر آن دانش آموزانی که رتبه و تراز لازم را کسب نکنند در صورت تمایل می توانند با پرداخت بخشی از هزینه ها در سطح ب طرح شرکت کرده و از خدمات آموزشی سطح الف که با تخفیف ویژه ارائه می گردد بهره مند شوند.

,
,

وی در ادامه افزود: طرح آیه های تمدن طی 6 سال گذشته با اجرای برنامه های مکمل آموزشی، سهم بزرگی در موفقیت تحصیلی دانش آموزان داشته است

,

وی گفت : این آزمون در اراک در 4 حوزه امتحانی در مدارس شکرایی ، امام علی (ع) ،زینبیه ومطهره روز پنجشنبه 4 اردیبهشت ماه برگزار می گردد

,

امینی در پایان گفت: دانش آموزان می توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه، اطلاع از محل آزمون و کسب اطلاعات بیشتر به حوزه ها و واحدهای بسیج دانش آموزی مدارس مراجعه نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه