اخبار داغ

جانشین قرارگاه خاتم الانبیا(ص):

قراردادهای جدید نفتی 125 ایراد اولیه دارد/ این قراردادها از قول های پشت صحنه برجام بود

قراردادهای جدید نفتی 125 ایراد اولیه دارد/ این قراردادها از قول های پشت صحنه برجام بود
جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به 125 ایراد اولیه قراردادهای نفتی گفت: قراردادهای نفتی از قول های پشت صحنه برجام بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل شاهوار سردار سالار آبنوش جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یازدهمین یادواره۲۱۲شهید کارمند شهرستان شاهرود با اشاره به پیشرفت های چشمگیر ایران در علوم مختلف گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و خون شهدا ایران اسلامی نیازهای خود را با اتکای به کارشناسان و دانشمندان داخلی و بدون وابستگی به بیگانگان تولید و تامین می کند و آمریکا و غرب را به تعجب واداشته است که چگونه در سخت ترین شرایط تحریم و با وجود هشت سال جنگ تحمیلی و تحریم ها در ردیف کشورهای موشکی، هسته ای و فضایی قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار ,

وی با تاکید بر اینکه پیشرفت ایران در علوم مختلف در زمان تحریم ها بود اظهار کرد: کشورهای اروپایی و غربی ایران را از هر دانش و فناوری محروم کردند و اجازه تحصیل به دانشجویان ایران در دانشگاه های خود را ندادند، فتنه ها و توطئه های علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعد از جنگ افزایش یافت و شب و روز با بمباران خبری دروغ توسط رسانه های مختلف به دنبال سیاه نمایی عملکرد جمهوری اسلامی ایران هستند اما ایران اسلامی روز به روز پیشرفت کرد و به عزت و سربلندی اش افزوده شد.

,

128 نفر از اساتید آمریکا در نامه ای به اوباما از پیشرفت ایران در علوم مختلف خبر دادند

, 128 نفر از اساتید آمریکا در نامه ای به اوباما از پیشرفت ایران در علوم مختلف خبر دادند, 128 نفر از اساتید آمریکا در نامه ای به اوباما از پیشرفت ایران در علوم مختلف خبر دادند,

جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: 128 تن از اساتید دانشگاه های مختلف آمریکا به اوباما رئیس نامه نوشتند و در آن نامه اذعان کردند پیشرفت ایران تنها در علم هسته ای نیست و دانشمندان ایران در علوم مختلف پیشرفت های چشم گیری داشته اند و لازم است در بحث نانو و سلول های بنیادین ایران را مهار کنید.

,

آبنوش تصریح کرد: اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کارآمد و شاخصی قابل طرح برای بشریت نیست پس این همه توطئه، تحریم و نفوذ برای چیست؟ اگر ایران و نظام ولایت فقیه کارآمد نیست پس چرا تمام توطئه ها و فتنه های دشمنان برای براندازی این نظام مقدس به کار گرفته شده است.

,

وی با بیان اینکه امروز دشمن فرهنگ ما را هدف گرفته است و به دنبال نفوذ در جمهوری اسلامی است بیان کرد: زمانی در جنگ ها دشمن مشخص و هدف نمایان بود اما امروز دشمن برای نفوذ ابزارهای متعددی را در اختیار گرفته است که یکی از آنها فضای مجازی است.

,

چهارمین ارتش سایبری جهان در اختیار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

, چهارمین ارتش سایبری جهان در اختیار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است, چهارمین ارتش سایبری جهان در اختیار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است,

جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه زمانی ارتش شامل نیروی دریایی، زمینی، هوایی و پدافند بود گفت: امروز گونه ای چهارم از ارتش یعنی ارتش سایبری دارد که قدرت و اثرات آن مخرب تر از گونه های دیگر است.

,

آبنوش با اشاره به اقتدار ایران در فضای مجازی و سایبری افزود: امروز به اذعان خود دشمنان چهارمین ارتش سایبری جهان در اختیار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که امنیتی ترین لایه های مدیریت از نگاه تیزبین افسران جنگ نرم پنهان نمی ماند.

,

, , ,

بارها اعلام کردیم مذاکرات عزتمندانه باشد

, بارها اعلام کردیم مذاکرات عزتمندانه باشد, بارها اعلام کردیم مذاکرات عزتمندانه باشد,

وی در ادامه صحبت های خود با تاکید بر اینکه دشمن راهی جز مذاکره با جمهوری اسلامی ایران نداشت گفت: در موضوع برجام نیز اعلام کردیم که اهل مذاکره ایم، مذاکره در دولت قبل شروع شد و در دولت فعلی به پایان رسید، مذاکره اشکالی ندارد و اسلام و منطق ما اهل مذاکره است اما این مذاکره باید عزتمندانه باشد.

,

جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سفر جک استراو وزیر وقت امور خارجه انگلستان به ایران اظهار کرد: جک استراو هنگام عبور از پل صدر تهران از معماری و ساخت چنین پلی در ایران شگفت زده و متعجب شد و همان جا با سران غرب تماس گرفت که تحریم ها را رها کرده و با ایران کنار بیایید،علیرغم اینکه به مسئولان مذاکره کننده این موارد را اعلام کردیم و گفتیم محکم صحبت کنید و امتیازی ندهید آنها چاره ای جز مذاکره با ما ندارند اما متاسفانه برجام موفق نبود و به اذعان تیم مذاکره کننده طرف مقابل بدعهدی کرده است.

,

قراردادهای نفتی از قول های پشت صحنه برجام بود

, قراردادهای نفتی از قول های پشت صحنه برجام بود, قراردادهای نفتی از قول های پشت صحنه برجام بود,

آبنوش با اشاره به موضوع قراردادهای نفتی با بیان اینکه قراردادهای نفتی از قول های پشت صحنه برجام بود تصریح کرد: چرا قراردادهای نفتی برای مردمی که 37 سال به پای نظام ایستادگی کرده اند و اطلاع از موضوع قراردادهای نفتی حق آنهاست باید محرمانه باشد؟

,

وی افزود: خلاصه قراردادهای نفتی این بود که کل نفت دریای خزر، خلیج فارس و کل نفت جغرافیای ایران به مدت 32 سال و 7 سال اکتشاف و مطالعه در اختیار سه کشور خارجی باشدو برداشت از ذخایر نفتی به مدت 25 سال به صورت 50 درصد با طرفین باشد و همچنین شرط کرده بودند تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز این کار از کشورهای خارجی وارد شود و هیچکدام از جوانان ایرانی حق حضور در مراحل اکتشاف و مطالعات و ... را ندارند.

,

جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به 125 ایراد اولیه قراردادهای نفتی تاکید کرد: اعتراض به ایرادات و مشکلات قراردادهای نفتی افراطی گری نیست، کسی مخالف آمدن شرکت های خارجی و ورود دانش و تکنولوژی این شرکت ها به کشور نیست اما اگر قرار است قراردادی بسته شود عزتمندانه باشند.

,

, , ,

بالاترین خدمات را سپاه پاسداران به دولت یازدهم داده است

, بالاترین خدمات را سپاه پاسداران به دولت یازدهم داده است, بالاترین خدمات را سپاه پاسداران به دولت یازدهم داده است,

آبنوش تاکید کرد: ما نوکر مردم و همین دولت هستیم و تمام تلاش خود را در حمایت و همکاری با دولت به کار بسته ایم تا با قدرت در راستای حفظ عزت مردم و نظام گام بردارد زیرا دولت را از خود می دانیم و تلاش و دلسوزی ما برای اعتلای نظام است.

,

وی با اشاره به گذشت سه سال از عمر دولت یازدهم تصریح کرد: به اذعان معاون اول رئیس جمهور در طول این سه سال بالاترین خدمات را سپاه پاسداران به دولت یازدهم داده است و 80 درصد پروژه هایی که به دست رئیس جمهور محترم افتتاح شده است پروژه های قرارگاه خاتم سپاه پاسداران است و در حال حاضر نیست بیش از دویست هزار کارشناس و مهندس قرارگاه خاتم سپاه پاسداران در سراسر کشور کار می کنند تا کشور تقویت شود.

,

دولت افراد واداده و دلبسته به غرب را از مجموعه خود کنار بگذارد

, دولت افراد واداده و دلبسته به غرب را از مجموعه خود کنار بگذارد, دولت افراد واداده و دلبسته به غرب را از مجموعه خود کنار بگذارد,

جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما در درون نظام کسی را دشمن نمی دانیم و از دولت می خواهیم که افراد واداده و دلبسته به غرب را از مجموعه خود کنار بگذارد گفت: تمام مشکلات ما از عناصر داخلی دلبسته به غرب است، کسی که 37 سال بعد از انقلاب در ایران نبوده و طعم انقلاب را نچشیده و سختی های زمان جنگ و تحریم ها را ندیده است چطور دلسوز نظام می شود و برای کشور قرارداد نفتی می نویسد؟؟

,

آبنوش تاکید کرد: قطعا چنین فردی اگر نفوذی و جاسوس نباشد مرفه و بی درد است و افراد مرفه و بی درد برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فایده ای ندارد.

,

آبروی ملی گرایی را حفظ کنید و اجنبی گرا نباشید

, آبروی ملی گرایی را حفظ کنید و اجنبی گرا نباشید, آبروی ملی گرایی را حفظ کنید و اجنبی گرا نباشید,

وی با گلایه از افرادی که در داخل کشور به دنبال سیاه نمایی و ضعیف نشان دادن عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند گفت: اگر دشمن این کارها را انجام دهد انتظاری غیر از این نداریم اما گلایه ما از عناصر داخلی نظام است که نان نظام مقدس جمهوری اسلامی را می خورند، در سایه امنیت نظام قرار دارند و سیاه نمایی می کنند.

,

جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتقاد شدید از عناصر داخلی دلبسته به غرب بیان کرد: اگر ملی گرا هستید حداقل آبروی ملی گرایی و ملیت خود را حفظ کنید و تعصب ملی گرایی داشته باشید، تا چه اندازه اجنبی گرایی می کنید و عزت و بزرگی انقلاب اسلامی را به مردم نشان نمی دهید و تنها به دنبال بزرگ کردن قدرت پوشالی استکبار هستید، اگر ملی گرا هستید محترم اما اجنبی گرا نباشید.

,

آبنوش با انتقاد از اینکه عده ای در کشور به دنبال بزک کردن چهره کریه استکبار هستند گفت: متاسفانه آنقدری که برخی از رسانه های داخلی ما پیشاپیش از رئیس جمهوری خانم کلینتون در آمریکا ابراز شادی و خوشحالی می کنند خود آمریکایی ها ابراز خوشحالی نمی کنند.

,

انتهای پیام/رض

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه