اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

دری اصفهانی به قید وثیقه آزاد است/ جاسوس پرونده هسته‌ای نتوانست خللی به نظام وارد کند/ هواپیماهای روسی به طور کامل خاک ایران را ترک کرده‌اند

دری اصفهانی به قید وثیقه آزاد است/ جاسوس پرونده هسته‌ای نتوانست خللی به نظام وارد کند/ هواپیماهای روسی به طور کامل خاک ایران را ترک کرده‌اند
هاجر چنارانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: متأسفانه دری اصفهانی به قید وثیقه آزاد شده است و در حال پی گیری موارد اتهام وی هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هاجر چنرانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص دستگیری جاسوس پرونده هسته ای به خبرنگار عطارنیوز گفت: متأسفانه دری اصفهانی به قید وثیقه آزاد شده است و در حال پی گیری موارد اتهام وی هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز ,

وی افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی بر عملکرد وی، پس از دستگیری به کشور بازگردانده شد.

,

چنارانی گفت: تمام حرکات و عملکرد های این فرد تحت کنترل بوده است و خللی از جانب وی به نظام نتوانست وارد شود.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی در خصوص فرود هواپیماهای روسی در پایگاه هوایی نوژه همدان گفت: قرار بود سوخت گیری هواپیماهای روسی از طریق هوایی انجام شود که بر روی زمین سوخت گیری کردند.

,

وی افزود: بر اساس مقررات شورای عالی امنیت ملی هواپیماهای خارجی فقط اجازه سوخت گیری در هوا را دارند ولی به دلیل شرایط استراتژیک حلب در سوریه و حمایت از عقبه ارتش سوریه نیاز به حمایت از طرف هواپیماهای روسیه بود.

,

چنارانی گفت: در سراسر دنیا این اتفاق می افتد و هواپیماهای روسیه به دلیل شرایط حساس خاورمیانه در پایگاه هوایی همدان حضور داشتند و اکنون به طور کامل خاک ایران را ترک کرده اند.

,

وی در خصوص بازگشت هواپیماهای روسی گفت: با توجه به شرایط خوب نیروهای ما در سوریه در حال حاضر نیازی به بازگشت مجدد هواپیماهای روسی وجود ندارد.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه