اخبار داغ

رئیس اتحادیه کتاب و نوشت افزار مشهد عنوان کرد

افزایش تنوع و کیفیت نوشت‌افزار ایرانی در بازار/ چالش فروش نوشت‌افزار در فروشگاه های غیر مرتبط

افزایش تنوع و کیفیت نوشت‌افزار ایرانی در بازار/ چالش فروش نوشت‌افزار در فروشگاه های غیر مرتبط
رئیس اتحادیه کتاب و نوشت افزار مشهد گفت: امسال تنوع و کیفیت محصولات نوشت افزار ایرانی در بازار بالا رفته و ما این تولیدات را در 1000 واحد صنفی توصیه کرده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رستگار مقدم رئیس اتحادیه کتاب و نوشت افزار در گفتگو با پرستوها، اظهار داشت: با توجه به افزایش تولیدات متنوع نوشت افزار ایرانی در سطح بازار که از کیفیت مطلوبی برخوردار است سهم فروش تولیدات داخلی افزایش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پرستوها,

وی ادامه داد: در ابتدای سال تحصیلی ۱۰۰۰ واحد صنفی نوشت افزار علاوه بر فروش محصولات نوشت افزار کتاب درسی هم توزیع خواهند کرد.
رستگار مقدم با اشاره به تخلفات صنف نوشت افزار اظهار داشت: واحدهای صنفی مجاز هستند تنها ۱۵ درصد سود نسبت به فاکتور فروش را به مشتریان عرضه کنند و در این رابطه ۱۵۰ واحد صنفی منتخب را بررسی کرده ایم.

,
,

وی عنوان داشت: برخی غرفه های خارج از صنف نوشت افزار از جمله بازار های شهرداری و فروشگاه های بزرگ باعث بی نظمی در بازار شده است.

,

رئیس اتحادیه کتاب و نوشت افزار در انتها بیان داشت: اگر تولید کننده امروز تلاش کند تا کیفیت کار خود را ارتقاء دهد و با الگوهای جهانی و رنگ بندی هایی که دلخواه دانش آموزان است همراه شود بی تردید دانش آموز نیز هنگامی که از کنار جنس ایرانی و چینی رد می شود جنس ایرانی را انتخاب می کند.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه