اخبار داغ

اسناد رسوایی دروغ گویان نجومی/

املاک منتسب به اعضای شورای شهر متعلق به چه کسانی است؟+ اسناد

املاک منتسب به اعضای شورای شهر متعلق به چه کسانی است؟+ اسناد
اسناد زیر نشان می دهد واحد های مذکور که رسانه های زنجیره ای کورکورانه پلاک ثبتی آنها را دست به دست می کردند به نام افرادی به جز اعضای شورای شهر است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طی هفته گذشته اخبار واگذاری خانه های گران قیمت به برخی از اعضای شورای شهر در رسانه ها منتشر شد که رسانه های زنجیره ای و اصلاح طلب با دستپاچگی فرصت را غنیمت شمرده و اقدام به انتشار اسامی برخی از اعضای شورای شهر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

یکی از این اسامی معصومه آباد عضو شورای شهر تهران و نویسنده کتاب خاطرات من زنده ام بود که واکنش وی را به دنبال داشت.

,

معصومه آباد با انتشار نامه ای گفت: امروز درج خبرواگذاری 2 واحد مسکونی واقع در آجودانیه به آدرس تهران، اقدیسه، آجودانیه، پلاک 14 با پلاک ثبتی 465692 به اینجانب معصومه آباد عضو شورای اسلامی شهر تهران محلی شد برای جولان سیاسی آنانکه با جریان خدمت و جهاد مخالفند.

, معصومه آباد با انتشار نامه ای گفت: امروز درج خبرواگذاری 2 واحد مسکونی واقع در آجودانیه به آدرس تهران، اقدیسه، آجودانیه، پلاک 14 با پلاک ثبتی 465692 به اینجانب معصومه آباد عضو شورای اسلامی شهر تهران محلی شد برای جولان سیاسی آنانکه با جریان خدمت و جهاد مخالفند., امروز درج خبرواگذاری 2 واحد مسکونی واقع در آجودانیه به آدرس تهران، اقدیسه، آجودانیه، پلاک 14 با پلاک ثبتی 465692 به اینجانب معصومه آباد عضو شورای اسلامی شهر تهران محلی شد برای جولان سیاسی آنانکه با جریان خدمت و جهاد مخالفند.,

وی همچنین تصریح کرده است: الحمدلله در آپارتمان شخصی خودمان که هیچ ارتباطی با شهرداری ندارد زندگی می کنم. قابل ذکر است که واحدهای مذکور که تهمت زده شده دارای سند مادر است که به هیچ احد الناسی انتقال داده نشده است. بنده حقوق شورای شهر را چون برکتی برای زندگی خودم می دانم و به آن بسنده می کنم.

, وی همچنین تصریح کرده است: الحمدلله در آپارتمان شخصی خودمان که هیچ ارتباطی با شهرداری ندارد زندگی می کنم. قابل ذکر است که واحدهای مذکور که تهمت زده شده دارای سند مادر است که به هیچ احد الناسی انتقال داده نشده است. بنده حقوق شورای شهر را چون برکتی برای زندگی خودم می دانم و به آن بسنده می کنم., وی همچنین تصریح کرده است: الحمدلله در آپارتمان شخصی خودمان که هیچ ارتباطی با شهرداری ندارد زندگی می کنم. قابل ذکر است که واحدهای مذکور که تهمت زده شده دارای سند مادر است که به هیچ احد الناسی انتقال داده نشده است. بنده حقوق شورای شهر را چون برکتی برای زندگی خودم می دانم و به آن بسنده می کنم., الحمدلله در آپارتمان شخصی خودمان که هیچ ارتباطی با شهرداری ندارد زندگی می کنم. قابل ذکر است که واحدهای مذکور که تهمت زده شده دارای سند مادر است که به هیچ احد الناسی انتقال داده نشده است. بنده حقوق شورای شهر را چون برکتی برای زندگی خودم می دانم و به آن بسنده می کنم.,

نکته قابل توجه اسنادی است که نشان می دهد واحد های مذکور که رسانه های زنجیره ای کورکورانه پلاک ثبتی آنها را دست به دست می کردند به نام افرادی به جز اعضای شورای شهر است.

, نکته قابل توجه اسنادی است که نشان می دهد واحد های مذکور که رسانه های زنجیره ای کورکورانه پلاک ثبتی آنها را دست به دست می کردند به نام افرادی به جز اعضای شورای شهر است., نکته قابل توجه اسنادی است که نشان می دهد واحد های مذکور که رسانه های زنجیره ای کورکورانه پلاک ثبتی آنها را دست به دست می کردند به نام افرادی به جز اعضای شورای شهر است., نکته قابل توجه اسنادی است که نشان می دهد واحد های مذکور که رسانه های زنجیره ای کورکورانه پلاک ثبتی آنها را دست به دست می کردند به نام افرادی به جز اعضای شورای شهر است.,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

اسناد فوق نشان می دهد که شماره های ثبتی منتشر شده توسط رسانه های زنجیره ای تنها دروغی از این رسانه ها بوده و هیچکدام متعلق به اعضای شورای شهر نیست.

,

 

,

انتهای پیام/ط

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه