اخبار داغ

مقیمی در جمع خبرنگاران:

پشتیبانی احزاب به خانه احزاب واگذار می‌شود

پشتیبانی احزاب به خانه احزاب واگذار می‌شود
معاون سیاسی وزیر کشور از واگذار کردن فعالیتهای احزاب به خانه احزاب خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در حاشیه مراسم افتتاح خانه احزاب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ما در وزارت کشور پشتیبان خانه احزاب خواهیم بود و اموراتی را که تا دیروز وزارت کشور  انجام می‌داد، از این پس خانه احزاب آن را دنبال می‌کند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی افزود: مسائل حاکمیتی و نکاتی که قانون برعهده وزارت کشور قرار داده را ما انجام خواهیم داد و خانه احزاب نیز با فعالیت چشمگیری که خواهد داشت همه احزاب کشور را پشتیبانی می‌کند تا به امید خدا بتوانیم احزاب قویتری را در کشور داشته باشیم. 

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه همانگونه که فعالیتهای فرهنگی نیازمند کمک است، فعالیتهای حزبی نیز به کمک نیاز دارد، گفت از این رو وزارت کشور و مجلس باید در جهت توسعه فعالیت احزاب اهتمام بخشند.

مقیمی در ادامه سخنانش با اشاره به پشتیبانی وزارت کشور از خانه احزاب، تصریح کرد: وزارت کشور همه اموری را که مربوط به پشتیبانی احزاب است و خانه احزاب نیز توانایی انجام آن را دارد به این خانه واگذار می‌کند، به عنوان مثال مسائل حقیقی، قضایی، مالی، حمایت و پشتیبانی از احزاب شهرستانها، حضور در مجامع بین‌المللی و... از مواردی است که به خانه احزاب واگذار می‌شود.

وی در پاسخ به سؤالی درباره یارانه احزاب، گفت: همانگونه که فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی نیازمند پشتیبانی است، فعالیتهای سیاسی نیز نیازمند پشتیبانی است. 

معاون سیاسی وزیر کشور، تصریح کرد: تفاوت کسانی که فعالیت حزبی انجام می‌دهند این است که وقت خود را در این راه صرف کنند و باید پشتیبانی شوند تا بتوانند وقت بیشتری را برای انجام فعالیتهای حزبی قرار دهند. 

مقیمی اضافه کرد: باید نحوه پرداخت هزینه‌ها به احزاب مدیریت شود و این امر به گونه‌ای صورت گیرد که هیچگونه شائبه‌ای پیش نیاید. 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه