اخبار داغ

کارمندان نمونه ادارات شهرستان کارون تجلیل شدند +تصاویر

کارمندان نمونه ادارات شهرستان کارون تجلیل شدند +تصاویر
مراسم تجلیل از کارکنان نمونه ادارات شهرستان کارون با حضور مدیران و کارکنان ادارات در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کارون نیوز، صبح دیروز همزمان با آخرین روز از هفته دولت مراسم تجلیل از کارکنان نمونه ادارات شهرستان کارون با حضور علیدادی فرماندار کارون،حجت الاسلام و المسلمین خضیراوی امام جمعه کارون،مدیران و کارکنان ادارات در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کارون نیوز,

فرماندار کارون در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: فلسفه وجودی سازمان‌های دولتی و خصوصی وجه خدمت‌گزاری آنها است و در همه سازمان‌ها و نهادها بیشترین خدمت به مردم ارائه می شود و در این راستا امام خمینی(ره) نیز فرمودند که باید مسئولان عملکرد خود را به مردم ارائه دهند تا مردم رشد و توسعه را لمس کنند.

,

وی افزود: در یک فرازی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران امام راحل (ره) می فرمایند که اگر یک حکومتی ارزش های انسانی،اخلاقی و اسلامی داشته باشد و بخواهد خدمت به نوع خودش انجام بدهد و خودش را خدمت گذار بداند، ملت با اوست و یک قدرت خارجی نمی تواند آن را تحت تاثیر قرار دهد.

,

علیدادی تصریح کرد: در هفته دولت اتفاقات خوبی در شهرستان کارون اتفاق افتاد که بیش از 24 پروژه در قالب پروژه های عمران شهری و روستایی،برق،بهداشت و آموزش و پرورش افتتاح شد.

,

در پایان این مراسم از کارکنان نمونه ادارات شهرستان کارون با اهداء لوح سپاس قدرانی و تجلیل شد.

,

 

, , , کارمندان نمونه ادارات شهرستان کارون تجلیل شدند +تصاویر, کارمندان نمونه ادارات شهرستان کارون تجلیل شدند +تصاویر,
, , , 3, 3,
, , , 4, 4,
, , , 5, 5,
, , , 2, 2,
, , , کارمندان نمونه ادارات شهرستان کارون تجلیل شدند +تصاویر, کارمندان نمونه ادارات شهرستان کارون تجلیل شدند +تصاویر,
, , , 9, 9,
, , , 8, 8,
, , , 7, 7,
, , , مراسم تجلیل از کارکنان, مراسم تجلیل از کارکنان,
, , , 13, 13]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه