اخبار داغ

رییس سازمان تبلیغات استان کرمان:

توسعه فرهنگ و ایجاد نشاط صرفا با برگزاری کنسرت انجام نمی شود

توسعه فرهنگ و ایجاد نشاط صرفا با برگزاری کنسرت انجام نمی شود
حجت الاسلام و المسلمین عربپور گفت: بزار نشاط و شادابی می تواند کارهای حساب شده تری باشد که هم فرهنگسازی کند و هم نشاط را در جامعه به وجود آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین مهدی عربپور در گفتگو با ناب نیوز در خصوص برگزاری کنسرت ها گفت: با این نظریه که توسعه فرهنگ و ایجاد شادابی و نشاط صرفا با برگزاری کنسرت انجام می شود، موافق نیستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

رییس سازمان تبلیغات استان کرمان اظهار داشت: ابزار نشاط و شادابی می تواند کارهای حساب شده تری باشد که هم فرهنگسازی کند و هم نشاط را در جامعه به وجود آورد؛ برگزاری کنسرت تنها برای درصد کمی از افراد می تواند تاثیرگذار باشد.

,

وی درباره تصمیم گیری برای برگزاری یا عدم برگزاری کنسرت ها در کشور عنوان کرد: در این خصوص باید تصمیمی کلی در سطح عالی و کلان مملکت گرفته شود؛ شورای عالی انقلاب فرهنگی و دستگاه های مرتبط مانند شورای فرهنگ عمومی کشور باید ضوابط و شرایط موجود را بررسی کنند و اگر قرار است سیاستی اعمال شود، به طور کلی در کشور اجرا گردد.

,

حجت الاسلام عربپور با بیان اینکه سلیقه ای عمل کردن درمسائل توفیقی به همراه نخواهد داشت، بیان کرد: مسئولین منصوب رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی باید با بررسی شرایط در این خصوص تصمیم گیری کنند اما در هرصورت اجرای کنسرت ها باید در چهارچوب ضوابط شرعی و قانونی باشد؛ باید از اجرای هر جلسه، اجتماع و برنامه ای که در آن مسائل خلاف شرع، عرف و قانون باشد، جلوگیری شود.

,

حجت الاسلام عربپور خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری کنسرت ها، ارشاد باید بر اساس مجوزهای ابلاغ شده عمل کند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه