اخبار داغ

نامه رهبر معظم انقلاب خطاب‌ به‌ آیت‌الله‌ شیخ‌ مسلم‌ ملکوتی‌

نامه رهبر معظم انقلاب خطاب‌ به‌ آیت‌الله‌ شیخ‌ مسلم‌ ملکوتی‌
دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله العظمی‌ خامنه‌ای، نامه رهبر معظم انقلاب خطاب‌ به‌ آیت‌الله‌ ملکوتی‌ را بازنشر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله العظمی‌ خامنه‌ای، نامه رهبر معظم انقلاب خطاب‌ به‌ آیت‌الله‌ شیخ‌ مسلم‌ ملکوتی‌ که در تاریخ 25 اردیبهشت 74 منتشر شده بود را بازنشر داد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی پیرو چندین‌ مرقومه‌ از علمای عظام‌ قم، طی نامه‌ای خطاب‌ به‌ آیت‌الله‌ شیخ‌ مسلم‌ ملکوتی، ضمن‌ تقدیر از خدمات‌ با ارزش‌ ایشان، از خداوند متعال‌ توفیق‌ مشار الیه‌ را در مقام‌ تدریس‌ و تعلیم‌ در حوزه‌ی مبارکه‌ قم‌ مسألت‌ نمودند. 

متن‌ نامه‌ مقام‌ معظم‌ رهبری بدین‌ شرح‌ است‌: 

بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحیم‌ 

جناب‌ مستطاب‌ آیت‌الله‌ آقای حاج‌ شیخ‌ مسلم‌ ملکوتی (دامت‌ ایام‌ افاداته) 

بعد السلام‌ و التحیه، امید است‌ وجود شریف‌ حضرتعالی مشمول‌ الطاف‌ و تفضلات‌ الهی بوده‌ و از توفیقات‌ عالیه‌ برخوردار بوده‌ باشید. 

اخیرا بعضی از اعاظم‌ اعلام‌ قم‌ که‌ از دوستان‌ جنابعالی و مرجع‌ حوائج‌ دینی و فقهی خاص‌ و عام‌ میباشند، طی مرقومه‌های جداگانه، از اینجانب‌ درخواست‌ کرده‌اند که‌ انتقال‌ جنابعالی را به‌ حوزه‌ علمیه‌ قم‌ (صانها الله‌ عن‌ المکاره‌ و الفتن) و اشتغال‌ علمی در آن‌ مرکز بزرگ‌ تعلیم‌ فقه‌ و اصول‌ و تفسیر و فلسفه‌ و حدیث‌ و کلام، خواستار گردم. 

اینجانب‌ ضمن‌ تقدیر از خدمات‌ با ارزش‌ جنابعالی در شهر تبریز عزیز و خطه‌ی عظیم‌الشأن‌ آذربایجان‌ و با دعا برای مردم‌ غیور، انقلابی و سرشار از شور و شعور ایمانی آن‌ سامان، مرقوم‌ شریف‌ حضرات‌ آقایان‌ بزرگوار را برای جنابعالی میفرستم‌ و از خداوند متعال‌ مسألت‌ میکنم‌ که‌ در مقابل‌ تدریس‌ و تعلیم‌ در حوزه‌ی مبارکه‌ی قم، مشمول‌ اعانت‌ و توفیق‌ الهی بوده‌ و باشید. 

سلام‌ اینجانب‌ را به‌ آقایان‌ علماء و به‌ مردم‌ عزیز تبریز ابلاغ‌ فرمائید. 

والسلام‌ علیکم‌ و رحمه‌ الله‌ 
سید علی خامنه‌ای 
۱۵ ذیحجه‌الحرام‌ ۱۴۱۵ 
۲۵/۰۲/۱۳۷۴

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه