اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش میناب خبر داد:

آغاز طرح پروژه مهر 95 در میناب

آغاز طرح پروژه مهر 95 در میناب
مدیر آموزش و پرورش میناب از راه اندازی کمیته پروزه مهر در راستای برنامه ریزی مناسب برای بازگشایی مدارس در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضاسالاری میری مدیر آموزش وپروروش میناب درگفتگو با میناب جنوب گفت: پروژه مهر 95 یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره آموزش و پرورش میناب است  که می‌تواند نقش مهمی را در عدالت آموزشی داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, غلامرضاسالاری میری مدیر آموزش وپروروش میناب درگفتگو با , میناب جنوب,  گفت: پروژه مهر 95 یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره آموزش و پرورش میناب است  که می‌تواند نقش مهمی را در عدالت آموزشی داشته باشد.,

وی افزود: پروژه مهر یک برنامه گسترده ملی است که با تلاش و همفکری و برنامه ریزی های مناسب زمینه رفع موانع و مشکلات موجود را فراهم کرده و مقدمات لازم برای بازگشایی مدارس وآغاز سال تحصیلی جدید را در مهر 95 فراهم می سازد.

,

مدیر آموزش و پرورش میناب گفت: برنامه ریزی به منظور فراهم نمودن مناسب بازگشایی مدارس، استقبال از فرهنگیان و دانش آموزان در ابتدای سال تحصیلی و آمادگی کامل برای شروع سال تحصیلی در قالب ستاد پروژه مهر عملیاتی می شود.
این مقام مسئول ضمن تاکید بر اجرای برنامه های پروژه مهر 95 در میناب گفت: کلیه فرهنگیان شهرستان در راستای اجرای برنامه های پروژه مهر در شهرستان با مدیریت و برنامه ریزی مناسب پشتیبانی می کنند.

,
,

انتهای پیام/ز

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه