اخبار داغ

افتتاح مرکز اورژانس اجتماعی آمل با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور

افتتاح مرکز اورژانس اجتماعی آمل با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور
صبح امروز نخستین مرکز اورژانس اجتماعی آمل با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور برای رسیدگی به مشکلات خانوادگی، اجتماعی و بحران‌های فردی در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر هراز، نخستین مرکز اورژانس اجتماعی آمل با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از مسئولان شهرستان با زیربنای 500 متر مربع و اعتبار 4 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر هراز, ,

 

,

این مرکز به‌عنوان دوازدهمین پایگاه استانی و یک‌صد و نود و دومین پایگاه ملی برای رسیدگی به مشکلات خانوادگی، اجتماعی و بحران‌های فردی در شهرستان آمل راه‌اندازی شد.

,

 

,

همچنین در این مرکز خدمات اجتماعی نظیر رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی، طلاق، کودک‌آزاری، همسرآزاری، اعتیاد، مسائل مربوط به کودکان کار و کودکان فراری ارائه می‌شود.

,

 

,

, ,

 

,

در این مراسم نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به خدمات بسیاری که در حوزه بهزیستی انجام می‌شود، اظهار کرد: باتوجه به اینکه خدمات بهزیستی مانند خدمات آب، برق و گاز برای مردم شفاف نیست این خدمات دیده نمی‌شود که باید در این راستا تلاش کرد.

,

 

,

عزت‌الله یوسفیان ملا با اشاره به اینکه فعالیت‌ها و خدمات بهزیستی مورد تایید مجلس است، ادامه داد: مجلس با آگاهی کامل از خدمات حوزه بهزیستی به دنبال حمایت از فعالیت‌ها و  خدمات این سازمان است است.

,

 

,

وی با بیان اینکه پایگاه اورژانس اجتماعی آمل به همراه خانه کرامت این شهرستان در سال گذشته از سوی رئیس سازمان کلنگ زنی شد، تصریح کرد: خوشبختانه با گذشت کمتر از یک سال زمان و طبق قول رئیس سازمان بهزیستی این مرکز به بهره‌برداری رسید.

,

 

,

یوسفیان در پایان خاطرنشان کرد با بیان اینکه ساخت بیمارستان تخصصی در آمل از نیازهای منطقه به شمار می رفت که به بهره برداری رسید؛ گفت: این بیمارستان از نیازهای منطقه بود که امروز در حال فعالیت است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه