اخبار داغ

رسیدگی به حادثه دیدگان در مازندران و گلستان

رسیدگی به حادثه دیدگان در مازندران و گلستان
معاون اول رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با استانداران مازندران و گلستان از آخرین وضع روند رسیدگی به خسارت دیدگان سیل و طوفان صبح امروز در این استان ها مطلع و خواستار بسیج امکانات برای رسیدگی به آسیب دیدگان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری در این گفتگوی تلفنی که بلافاصله پس از اطلاع از وقوع طوفان و سیل در این استان ها صورت گرفت، بر لزوم رسیدگی فوری به آسیب دیدگان این حادثه تاکید و دستورهای لازم را برای ساماندهی وضع فعلی و جبران خسارت های وارد شده صادر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
معاون اول رئیس جمهور همچنین از دستگاه ها و نهادهای امدادرسان استان های مازندران و گلستان به خاطر اقدامات امدادرسانی برای رسیدگی به حادثه دیدگان قدردانی کرد و ادامه روند کمک رسانی را با حداکثر توان و بسیج امکانات به مردم مناطق خسارت دیده در این استان ها خواستار شد.
,
 
,
گفتنی است از نخستین ساعات صبح امروز (جمعه 12 شهریور) طوفان شدید و بارش بی وقفه باران، خسارت های سنگینی به منازل مسکونی و تاسیسات در شهرها و روستاهای مختلف استان های مازندران و گلستان وارد کرد و موجب بروز آبگرفتگی در این مناطق شد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه