اخبار داغ

گلدون وبلاگی 70

از نفوذ جریان انحرافی تا زنان معتدله

از نفوذ جریان انحرافی تا زنان معتدله
در هفتادمین نسخه از گلدون وبلاگی، سایت حرف تو منتخبی از برترین مطالب منتشر شده در سایت مرجع وبلاگ نویسان ایرانی در موضوعاتی از قبیل نفوذ جریان انحرافی تا مجلس زنانه دولت تدبیر تا انتصاب سران فتنه در وزرات آموزش عالی و احیای خانواده به سبک زندگی اسلامی - ایرانی و چند موضوع منتشر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ به نقل از سایت حرف تو در هفتادمین نسخه از گلدون وبلاگی، سایت حرف تو منتخبی از برترین مطالب منتشر شده در سایت مرجع وبلاگ نویسان ایرانی در موضوعاتی از قبیل نفوذ جریان انحرافی تا مجلس زنانه دولت تدبیر تا انتصاب سران فتنه در وزرات آموزش عالی و احیای خانواده به سبک زندگی اسلامی - ایرانی و چند موضوع منتشر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, حرف تو,

*************************************************************

,

امان از این تدبیرهای زنانه!

, امان از این تدبیرهای زنانه!, امان از این تدبیرهای زنانه!, امان از این تدبیرهای زنانه!, امان از این تدبیرهای زنانه!,

 

,

, ,

وبلاگ"جالبه"نوشت:

, وبلاگ"جالبه"نوشت:, وبلاگ"جالبه"نوشت:, جالبه,

این روزها خیر میهمانی همسر آقای روحانی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در کاخ سعدآباد بخشی از اخبار مهم رسانه‌های مکتوب و دنیای مجازی را اشغال کرده است. این میهمانی با عنوان «حضور مانکن‌های بدحجاب به همراه اجرای رقص ایرانی در کاخ سعد‌آباد» در رسانه‌ها و مجامع عمومی منعکس و هرکسی ـ اعم از موافق و مخالف ـ چیزی درباره‌ی آن نوشت. به چند نمونه از این بازتاب‌ها و نتیجه‌ی آن می‌پردازیم:

,

* این میهمانی با تدبیر همسر ریاست محترم جمهور به‌مناسبت روز زن و هم‌زمان با ولادت حضرت زهرا(س) برگزار و با دستیاری جاری ایشان ـ همسر جناب حسین فریدون، برادر و دستیار ویژه‌ی رئیس جمهور ـ و با حضور همسران کابینه‌ی دولت تدبیر و امید در کاخ سعد‌آباد اداره و برگزار شده است.

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

**********************************************

,

بچه های نسل جدید، بی مزه مثل میوه های گلخانه ای

, بچه های نسل جدید، بی مزه مثل میوه های گلخانه ای, بچه های نسل جدید، بی مزه مثل میوه های گلخانه ای, بچه های نسل جدید، بی مزه مثل میوه های گلخانه ای, بچه های نسل جدید، بی مزه مثل میوه های گلخانه ای,

 

,

 

,

بچه های امروزی

, بچه های امروزی,

 

,

وبلاگ"به کجا چنین..."نوشت:

, وبلاگ"به کجا چنین..."نوشت:, وبلاگ"به کجا چنین..."نوشت:, به کجا چنین...,

میوه هایی که در چند سال اخیر در بازار یافت می شوند بسیار زیبا و درشت هستند. وقتی آنها را می بینی هوس می کنی حتما طعم آنها را بچشی. اما کیست که نداند این میوه های زیبا و درشت چقدر بی مزه و بی خاصیت هستند. دلیل این قضیه هم این است که این میوه ها در گلخانه و تحت نظارت های خاص و با بکارگیری کود و سم های مختلف شیمیایی تولید شده اند. (مثالش همین توت فرنگی های گلخانه ای زیبایی است که الان در مغازه ها به وفور یافت می شود اکثرا از جیرفت می آید و با توت فرنگی های ریز و زشت کردستان قابل مقایسه نیست.)

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

*************************************************

,

یک تیر و دو نشان رئیس جمهور

, یک تیر و دو نشان رئیس جمهور, یک تیر و دو نشان رئیس جمهور, یک تیر و دو نشان رئیس جمهور, یک تیر و دو نشان رئیس جمهور,

 

,

, ,

وبلاگ"پرهنگ"نوشت:

, وبلاگ"پرهنگ"نوشت:, وبلاگ"پرهنگ"نوشت:, پرهنگ,

ما مردم، باید سختی‌ها را تحمل کنیم؟ چشم.

,

ما مردم، باید از یارانه انصراف بدهیم؟ چشم.

,

ما مردم، حق انتقاد که داریم؟ نداریم؟ حق انتقادی که البته به سرنوشت بعضی نشریات منتقد شما دچارمان نکنند.

, بعضی,

ما از ابتدا هم منتقد بودیم و همزمان سعی در همراهی با دولت داشتیم. اما گاهی نمی توان از بعضی چیزها چشم پوشید تا به قول دوست مان علی الف، هر فاجعه‌ای را رقم بزنند.

, علی الف,

آقای رئیس جمهور، در ابتدای سال فرهنگ و اقتصاد، یک تیر و دو نشان زده‌اید. هم فاجعه‌ی فرهنگی به بار آورده‌اید و هم فاجعه‌ی اقتصادی. در شرایطی که برای انصراف دادن مردم به التماس افتاده‌اید، چطور می‌توانید هزینه میلیاردی برای یک جشن (+ و +) انجام دهید؟ متأسفانه افتضاح فرهنگی این جشن، پشت افتضاح اقتصادی‌اش گم شده است.

, +, +,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

**********************************************

,

کاریکاتور تروریسم بین الملل

, کاریکاتور تروریسم بین الملل, کاریکاتور تروریسم بین الملل, کاریکاتور تروریسم بین الملل,

 

,

وبلاگ"تلخندک"نوشت:

, وبلاگ"تلخندک"نوشت:, وبلاگ"تلخندک"نوشت:, تلخندک,

 

,

 

,

 

,

کاریکاتور,عکس کاریکاتور,دانلود عکس,دانلود پدستر,کاریکاتورسیاسی,بامزه,خنده دار,آمریکا,ظریف,روحانی,وزارت خارجه,دیپلماسی,دیپلماسی خنده,احمق,terorism,گلوله,تفنگ,ترور

, کاریکاتور,عکس کاریکاتور,دانلود عکس,دانلود پدستر,کاریکاتورسیاسی,بامزه,خنده دار,آمریکا,ظریف,روحانی,وزارت خارجه,دیپلماسی,دیپلماسی خنده,احمق,terorism,گلوله,تفنگ,ترور,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

**********************************************

,

«جریان انحرافی» ؛ 100% اورجینال!

, «جریان انحرافی» ؛ 100% اورجینال!, «جریان انحرافی» ؛ 100% اورجینال!, «جریان انحرافی» ؛ 100% اورجینال!, «جریان انحرافی» ؛ 100% اورجینال!,

 

,

, ,

وبلاگ"حذر"نوشت:

, وبلاگ"حذر"نوشت:, وبلاگ"حذر"نوشت:, حذر,

قصد نبش قبر کردنِ اتفاقات و احوالات یکی دو سال آخر دولت قبل را ندارم.اما از آنجایی که این برچسب زنی ها امروز هم در حال رخ دادن است ، بررسی این یادگاری حضرت آیت الله! ، یعنی برچسب جریان انحرافی ، می تواند برای امروز و فردا هم راهگشا باشد.

,

از میدان به در کردن های مخالفان از سوی حضرت آیت الله! با شیوه ای  همراه با پررویی تمام و خنده دار صورت می پذیرد.

,

کسی که مواضعش بعضاً نه دارای ذره ای انحراف ، که در تقابل مطلق با مواضع امام و انقلاب و رهبری است ، کسی که از دشمنی نداشتن با اسرائیل سخن می گوید و مرگ بر آمریکا را به نیابت از امام زیر سوال می برد ، کسی که در فتنه ی هشتاد و هشت نه با ذره ای انحراف ، که روبروی نظام و رهبری می ایستد ، کسی که زندگی خانوادگی و خانواده اش نه با ذره ای انحراف ، که به شکلی کاملاً غریبه با آنچه انقلاب میخواسته و میخواهد ، شکل گرفته ، و خلاصه کلام اینکه کسی که نه یک درجه و چند درجه که تا حد برگشت از بسیاری از مبانی انقلاب و پشت کردن به بسیاری از آرمان های آن پیش رفته و در این مسیر انحرافی خود فرسنگ ها طی طریق کرده و جماعتی را هم با خود تا ناکجاآباد کشانده است ، حال خط کش انقلاب بدست گرفته و انحراف می سنجد و منحرف مشخص می کند.

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

************************************************

,

شیوه جنگیدن با زود باوران تاریخ

, شیوه جنگیدن با زود باوران تاریخ, شیوه جنگیدن با زود باوران تاریخ, شیوه جنگیدن با زود باوران تاریخ, شیوه جنگیدن با زود باوران تاریخ,

 

,

, ,

وبلاگ"سیاست روز"نوشت:

, وبلاگ"سیاست روز"نوشت:, وبلاگ"سیاست روز"نوشت:, سیاست روز,

شیوه جنگیدن و چگونگی آن اهمیت فراوانی برای بقای یک ملت دارد و در اصل جنگ مرگ و زندگی، شرافت و عزت و فرهنگ یک ملت در میان است، اینجاست که شیوه جنگیدن در صحنه مذاکرات، که همان صحنه واقعی جنگ است، باید به چشم یک جنگ واقعی و تمام عیار نگریسته شود.

,

بخش عظیمی از ارتباطات و تعهدات، مستند به گفتارها هستند، و ساختارهای بیانی آسان ترین راه، برای پیروزی در یک نبرد مذاکراتی و حیاتی ست، چرا ایران باید توافقنامه ای را امضا کند که دشمنانش را در باره ایران به طمع بیشتر بیاندازد؟ توافق نامه ژنو خیلی از مفاد آن محرمانه بود، حالا چه شده است که اتحادیه اروپا، در بیانیه حقوق بشری اش، ایران را ملزم به اجرای آن توافق نامه می کند.

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

************************************************

,

نفوذ عناصر فتنه به وزارت آموزش عالی

, نفوذ عناصر فتنه به وزارت آموزش عالی, نفوذ عناصر فتنه به وزارت آموزش عالی, نفوذ عناصر فتنه به وزارت آموزش عالی, نفوذ عناصر فتنه به وزارت آموزش عالی,

 

,

, ,

وبلاگ"کاریکاتور حساس بشو"نوشت:

, وبلاگ"کاریکاتور حساس بشو"نوشت:, وبلاگ"کاریکاتور حساس بشو"نوشت:, کاریکاتور حساس بشو,

 

,

چرا وزارت علوم و به تبع آن دانشگاه های کشور برای عناصر فتنه اهمیت دارد؟

,

به نظر می رسد مهم ترین پاسخی که به این پرسش می توان داد آن است که دانشگاه ها دارای یک خصوصیت و ویژگی است که هیچکدام از وزارتخانه های دیگر آن را ندارند؛ و آن ویژگی عبارت است از شاخص «کادر سازی» و «شبکه سازی».

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

************************************************

,

نقش مغفول مرد در احیای سبک زندگی اسلامی درخانواده

, نقش مغفول مرد در احیای سبک زندگی اسلامی درخانواده, نقش مغفول مرد در احیای سبک زندگی اسلامی درخانواده, نقش مغفول مرد در احیای سبک زندگی اسلامی درخانواده, نقش مغفول مرد در احیای سبک زندگی اسلامی درخانواده,

 

,

, ,

وبلاگ"سلمان علی(ع)"نوشت:

, وبلاگ"سلمان علی(ع)"نوشت:, وبلاگ"سلمان علی(ع)"نوشت:, سلمان علی(ع),

دیشب در نشست هفتگی دوستانه ای که بین جمعی از فعالان فرهنگی و مذهبی شهرمان برگزار شد، پس از مدت ها بحث و تبادل نظر، بالاخره پرداختن به موضوع جایگاه زن در احیای سبک زندگی اسلامی و به خصوص بحث حجاب و عفاف رسیدیم ولی از آنجا که پیشنهاد مورد تأکید حقیر در خصوص جایگاه مرد در احیای سبک زندگی اسلامی و به خصوص بحث حجاب و عفاف بود، احساس کردم که مطلبی را در همین خصوص تقدیم نمایم:

,

از آنجا که مقوله ی حجاب و عفاف متأسفانه به اشتباه با بحث زن درآمیخته شده است، نقش و جایگاه مردان در بحث حجاب و عفاف آن طور که بایسته، شایسته و مهمتر از همه عملیاتی است مورد پردازش قرار نگرفته است در صورتیکه تکالیف و مسئولیت های مردان در اداره ی خانواده براساس آیه ی شریفه ی "الرجال قوامون علی النساء" بیش از زنان تعریف گردیده است و حتی در جمع های مردانه نیز مردان بیش از این که به بحث و تبادل نظر در خصوص نقش و تکالیف خود در احیای یک خانواده اسلامی بپردازند به بحث و نظر در خصوص نقش زنان در رونق معضلات فرهنگی به خصوص بی حجابی و بی عفتی و ... می پردازند، در صورتی که مردان تکالیف و ابزارهایی دارند که با استفاده ی صحیح از آنها می توانند بخش زیادی از شرایط تشکیل یک خانواده اسلامی را تأمین نمایند که در ادامه به برخی از مهمترین آنها اشاره می نمایم

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

************************************************

,

گلریزان برای رقص لزگی!

, گلریزان برای رقص لزگی!, گلریزان برای رقص لزگی!, گلریزان برای رقص لزگی!,

 

,

, ,

وبلاگ"طنزهای یک م.ر.سیخونکچی"نوشت:

, وبلاگ"طنزهای یک م.ر.سیخونکچی"نوشت:, طنزهای یک م.ر.سیخونکچی,

همزمان با اینکه چند میلیون ایرانی از دریافت یارانه 45 هزار تومانی انصراف دادند تا دولت با تمام قدرت به مردم خدمت کند، همسر رییس جمهور همراه با سایر زنان کابینه در کاخ سعدآباد جمع شدند و به تماشای رقص لزگی پرداختند!

,

از آنجا که برخی فکر می‌کردند این چیزها با بعضی‌چیزهای دیگر تناقض دارد، مسئولان امر را در جریان این تناقض گذاشتند. مسئولان امر هم در حالی که با شدت هرچه تمام‌تر سر خود را تکان می‌دادند اعلام کردند که به زودی مراسمی برای رفع این تناقض برگزار خواهند کرد. آنچه در ادامه می‌خوانید بخش از آن جلسه است.

,

تا گردن مسئولان امر بیش از این درد نگرفته برویم و شرح ماجرا را بخوانیم!

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

**************************************************

,

چگونه به نماز پناه ببریم!

, چگونه به نماز پناه ببریم!, چگونه به نماز پناه ببریم!, چگونه به نماز پناه ببریم!,

 

,

, ,

وبلاگ"سرباز صفر جنگ نرم"نوشت:

, وبلاگ"سرباز صفر جنگ نرم"نوشت:, وبلاگ"سرباز صفر جنگ نرم"نوشت:, سرباز صفر جنگ نرم,

نماز از آن دسته عبادت‌های رمزآلود اسلام است که همه از تازه مسلمان‌ها گرفته تا عرفای خدا، آن را به عنوان مهم‌ترین عبادت دینی انجام می‌دهند. بیشتر مسلمان‌ها با این عبادت از کودکی آشنا هستند و با توجه به فضای خانوادگی، تصویری از نماز در ذهنشان نقش بسته است؛ تصویری که تا بزرگ‌سالی با ماست. نکته مهم در این میان، تغییر و اصلاح این تصویر در اذهان عمومی است.

,

نماز، مثل چمدان پر از شمش طلایی است که به مسلمانان داده‌اند و اغلب، کسی از محتویات درونش خبر ندارد و فقط با توجه به توصیه‌های دینی که به آنان شده است، این چمدان را رها نمی‌کنند. بدیهی است، کسانی که نمی‌توانند در این چمدان را باز کنند و از محتویاتش بهره ببرند و فقط سنگینی آن را تحمل می‌کنند، از این وضع ناراضی هستند!

,

همه این‌ها در حالی است که این ثروت تمام نشدنی و این بابِ فیض برای بهره‌گیری و نیرو گرفتن بیشتر و مداوم انسان در طول مسیر زندگی به او عطا شده است و زمانی شیرینی بهره‌گیری از آن در کام ما خواهد نشست که به راستی در نماز بتوانیم با این معبود ازلی ارتباط بگیریم و سخن بگوییم، با او که از رگ گردن به ما نزدیک‌تر و از مادر به ما مهربان‌تر و البته بر همه چیز قادر است.

,

ادامه مطلب

, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب, ادامه مطلب,

************************************************

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه